دکتر اشرف از جمله متخصصین دندانپزشکی است که در تهران فعالیت حرفه ای خود را در مراکز تخصصی دندانپزشکی آغاز نموده است. بیش از چند سال است که از فعالیت دکتر اشرف در حوزۀ دندانپزشکی می گذرد و طی سال ها فعالیت، توانسته اند موفق به کسب تجربیات فراوان در عرصۀ دندانپزشکی گردند. در حال حاضر  دکتر اشرف متخصص دندانپزشک به فعالیت خود در مرکز دندانپزشکی امیران ادامه می دهد.

مرکز دندانپزشکی امیران به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی در زمینۀ دندانپزشکی در تهران تأسیس شده است و هم اکنون با گرد هم آوری متخصصین مجرب و توانمند، بروزترین خدمات دندانپزشکی را به مراجعین گرامی ارائه می دهند.

تخصص کاری دکتر اشرف

تخصص کاری دکتر اشرف در حوزۀ انجام ایمپلنت، درمان ریشه دندان، ترمیم دندان، جراحی دندان، پروتز دندان، کامپوزیت، درمان ریشه، خدمات دندان اطفال، ارتودنسی، پریودونتولوژی، پیشگیری از پوسیدگی دندان و غیره می باشد. دکتر دندانپزشک اشرف مسلط به دو زبان عربی و انگلیسی است و بدین وسیله می تواند پاسخگوی مراجعین گرامی با ملیت های مختلف باشد.

از سوابق تخصصی دکتر اشرف می توان به 2 سال فعالیت در درمانگاه دندانپزشکی فرهنگیان آران و بیدگل، 6 سال درمانگاه دندانپزشکی ولی الله، 6 سال درمانگاه دندانپزشکی کاظمینی ها، 2 سال درمانگاه دندانپزشکی امام صادق و 1 سال کلینیک دندانپزشکی فرجام اشاره نمود. دکتر اشرف با توجه به داشتن تخصص کافی، قادر به ارائه کلیۀ خدمات تخصصی دندانپزشکی به بیماران می باشد. فرآیند درمان بر روی دندان ها متفاوت از یکدیگر انجام می گیرد، دکتر اشرف دندانپزشک متناسب با تجربیات فراوانی که طی سال ها فعالیت مداوم کسب نموده است، متناسب با نیاز بیماران، مناسب ترین راهکار را جهت درمان بیماری دندان فرد پیش می گیرد.

جهت دریافت خدمات دندانپزشکی دکتر سید حیدر اشرف می توانید به مرکز تخصصی دندانپزشکی امیران مراجعه نمائید و بدین وسیله بتوانید از تجربیات و تخصص این دندانپزشک مجرب جهت درمان بیماری های دندان خود استفاده نمائید.

       مرکز دندانپزشکی امیران  

آدرس : تهران، خیابان پیروزی، نبش بستان منش، بالای بانک گردشگری، طبقه اول، واحددو 

    شماره تماس : ۳۳۳۳۶۶۱۵

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 3 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 996
نمایش همه
علاقه مندی ها ()