ایمپلنت از دیگر خدمات درمانی در حوزۀ دندانپزشکی محسوب می شود. هدف اصلی استفاده از خدمات ایمپلنت دندان، جایگزین نمودن این روش بجای پروسۀ پروتز بریج می باشد. دندان ها به دلایل متفاوت ممکن است بیافتد و این مسئله برای خیلی از افراد ناراحت کننده و یک دغدغه محسوب می شود. خوشبختانه سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، علم دندانپزشکی تغییرات قابل توجهی نموده و راه حل های مناسبی جهت جایگزینی دندان ها فراهم نموده اند. انجام ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته به شمار می رود.

مرکز دندانپزشکی امیران دارای سال ها فعالیت مداوم در حوزۀ ارائه خدمات دندانپزشکی، در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه به دلیل برخورداری از تجهیزات پیشرفته و همچنین متخصصین دندانپزشک، قادر به ارائه خدمات ایمپلنت به صورت کاملاً تخصصی می باشند.

ویژگی های بهترین ایمپلنت

نکتۀ مهمی که در رابطه با انجام ایمپلنت وجود دارد، مسئله میزان تراکم استخوان های فک است. در واقع جهت قرار دادن پایه ایمپلنت، نیاز به داشتن تراکم استخوان مستحکم است. در صورت عدم وجود تراکم استخوان کافی، دندانپزشک اقدام به پیوند استخوان می نماید و زمانی که به تراکم لازم رسید، دندانپزشک اقدام به جایگزاری پایۀ ایمپلنت می نماید. در همان ابتدا با انجام رادیولوژی دندان، میزان تراکم دندان مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود و بهترین راهکار جهت انجام ایمپلنت دندان در نظر گرفته می شود. پروتز دندان توسط دکتر شرف انجام می گیرد. 

به طور کلی کاشت ایمپلنت به دو صورت ایمپلنت فوری و ایمپلنت بلند مدت انجام می گیرد. کاشت ایمپلنت فوری زمانی انجام می شود که به محض کشیدن دندان طبیعی، پایۀ ایمپلنت داخل استخوان فک قرار داده می شود ولی در روش کاشت ایمپلنت بلند مدت، ابتدا دندانپزشک باید با جراحی، پایۀ ایمپلنت را داخل استخوان جایگزاری نماید و پس از سه الی شش ماه ادامۀ فرآیند دنبال می شود، که البته ارتباط مستقیم با حجم تراکم استخوان ها خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروسۀ ایمپلنت می توانید با مرکز دندانپزشکی امیران تماس حاصل فرمائید.

 

       مرکز دندانپزشکی امیران  

آدرس : تهران، خیابان پیروزی، نبش بستان منش، بالای بانک گردشگری، طبقه اول، واحددو 

    شماره تماس : ۳۳۳۳۶۶۱۵

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 558
نمایش همه
علاقه مندی ها ()