سی تی اسکن دندان از مهمترین روش های تشخیص بیماری های دهان، دندان و فک و صورت محسوب می شود. از این رو در اولین جلسۀ معاینۀ فرد جهت مراجعه به دندانپزشک، متناسب با نوع مشکلاتی که فرد به منظور آن به مطب رجوع کرده است، توسط دندانپزشک، مناسب ترین روش سی تی اسکن دندان برای بیمار تجویز می شود. فرد پس از انجام رادیولوژی دندان و تهیۀ نتایج، دندانپزشک با مشاهدۀ نتایج  سی تی اسکن دندان ، به سهولت می تواند بهترین روش را جهت درمان بیماری فرد در نظر گیرد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به صورت حرفه ای در حوزۀ ارائه خدمات سی تی اسکن دندان به روش های مدرن و پیشرفته فعالیت خود را آغاز نموده است. متناسب با پیشرفت تکنولوژی نتایج رادیولوژی دندان را به صورت فایل دیجیتالی، سی دی، دی وی دی و یا گزارش تصویری و عکس تهیه نموده و در اختیار دندانپزشکان قرار می دهند.

مرکز خدمات سی تی اسکن دندان در تهران

به طور کلی جهت انجام سی تی اسکن دندان و  رادیولوژی دندان از دستگاه های مخصوص تصویربرداری دندان استفاده می شود. این نوع دستگاه متناسب با سطح بافت سخت دندان ها، امکان عکس برداری دندان را به سهولت میسر می سازد چون میزان اشعۀ تابشی به نواحی سخت دندان بیشتر از استخوان قسمت های دیگر بدن می باشد.

روش های جدید سی تی اسکن دندان در تهران، امکان تصویربرداری سه بعدی دندان را میسر ساخته است. نکتۀ مهم که در رابطه با انجام رادیولوژی دندان وجود دارد، تابش اشعۀ مضر دستگاه ایکس است. در همین راستا توصیه می کنیم برای انجام رادیوگرافی دندان برای خانم های باردار و شیرده و همچنین کودکان با دندانپزشک مشورت گردد و حتماً متصدی ارائه دهندۀ سرویس رادیولوژی دندان در جریان قرار گرفته شود.

اگر قصد دریافت خدمات سی تی اسکن دندان در ناحیۀ سعادت آباد تهران را دارید می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید و به صورت تلفنی نوبت رزرو نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 715
نمایش همه
علاقه مندی ها ()