سی بی سی تی دندان از جمله روش های عکس برداری از دندان در حوزۀ دندانپزشکی می باشد. از زمانی که تکنولوژی تصویرداری در عرصۀ دندانپزشکی وارد شده است، تغییرات قابل توجهی در حوزۀ درمان مشکلات دندانی بوجود آمده است. انجام سی بی سی تی دندان نیز در همین راستا در دسترس علم نوین دندانپزشکی قرار گرفته است. همانطور که می دانید مشکلات فراوانی در ناحیۀ فک و صورت و دندان ممکن است بوجود آید و به دلیل داشتن بافت نرم و سخت نهفته، امکان تشخیص بیماری فرد به صورت دیداری وجود ندارد. بدین وسیله خدمات تصویربرداری  سی بی سی تی دندان در اختیار دندانپزشکان قرار گرفته می شود.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نیز در همین راستا راه اندازی شده است و متناسب با پیشرفت تکنولوژی بخش رادیولوژی دندان، توانسته اند با تأمین تجهیزات و دستگاه های مدرن، امکان ارائه خدمات تخصصی رادیوگرافی سی بی سی تی دندان را بر اساس تجویز دندانپزشک انجام دهند.

کاربرد رادیولوژی سی بی سی تی دندان

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، هدف از انجام رادیولوژی سی بی سی تی دندان، مسئله تشخیص نوع بیماری های مرتبط با ناحیۀ بافت نرم دهان، بافت سخت دندان و استخوان های فک و صورت می باشد. نحوۀ تصویربرداری دندان به واسطۀ اشعۀ ایکس صورت می گیرد و امکان تصویربرداری بافت های بسیار مستحکم دندان را به سهولت میسر می سازد.

جهت انجام ایمپلنت دندان، ارتودنسی، جراحی لثه، درمان ریشه و نتایج انجام عصب کشی، جراحی فک و صورت، مشاهده کیست در ناحیۀ دهان، وضعیت رشد دندان ها و شرایط پوسیدگی دندان و ... برخی از موارد مهم کاربرد از خدمات رادیولوژی سی بی سی تی دندان محسوب می شوند. شاهد کاربرد گستردۀ نتایج رادیوگرافی دندان از طریق تجویز دندانپزشکان می باشیم.

 جهت رزرو نوبت برای عکس برداری سی بی سی تی دندان و رادیوگرافی OPG در سعادت آباد می توانید با دفتر پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()