بای پپ از جمله دستگاه های کمک تنفسی محسوب می شود، به عبارتی نوعی CPAP است که میان دو سطح فشار بالا و فشار پایین قرار می گیرد. قصود از سطح فشار بالا، فشار مثبت راه هوایی دمی (IPAP) و سطح فشار پایین به فشار مثبت راه هوایی بازدمی (EPAP) اطلاق می شود. محیط های درمانی متناسب با نیاز بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی می شوند، اقدام به خرید بای پپ و یا دستگاه سی پپ می نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به نحوۀ عملکرد دستگاه های بای پپ می توانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تجهیزات پزشکی بارمان به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین، فروش و تعمیران تجهیزات پزشکی اعم از دستگاه های اکسیژن ساز، دستگاه های کمک تنفسی، تنفس مصنوعی و غیره در مدل های مختلف با قیمت مناسب می باشند.

کاربرد دستگاه بای پپ

پروسۀ تنفس به وسیلۀ سیستم ماهیچه ای که حجم سینه تغییر پیدا می کند، فشارهای منفی و مثبت بوجود می آید. این فشارها امکان ورود و خروج هوا را به داخل شش ها میسر می سازد و مهمترین ماهیچه ای که در فرآیند تنفس درگیر است، عضله دیافراگم می باشد. افرادی که با بیماری های ریوی یا نارسایی تنفسی روبرو هستند، نیاز به استفاده از دستگاه کمک تنفسی چون دستگاه بای پپ BIPAP دارند. این نوع دستگاه ها با عنوان دستگاه تهویه مکانیکی یا کمک تنفسی شناخته می شوند و کاربرد گستردۀ آن را می توان در جهت کمک به تنفس بیماران مشاهده نمود.

قیمت بای پپ به مشخصات فنی و مدل دستگاه بستگی دارد. به طور کلی دستگاه های بای پپ به صورت توسط فرد مورد استفاده قرار گرفته می شوند، که می توان به مدل ماسک یا نازال (بینی) و فول فیس (تمام صورت) اشاره نمود.

جهت خرید اکسیژن ساز و دستگاه بای پپ، سی پپ و دیگر دستگاه های تنفس مصنوعی می توانید با کادر فروش تجهیزات پزشکی بارمان تماس حاصل فرمائید.

  تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 609
نمایش همه
علاقه مندی ها ()