ونتیلاتور از جمله دستگاه های تنفس مصنوعی محسوب می شود. این دستگاه متناسب با وضعیت بیمارانی که با مشکلات تنفسی روبرو هستند، بدین ترتیب به عمل تنفس آنها کمک می کند. افرادی که قادر به تأمین درصد اکسیژن بالا نیستند، بتوانند با کمک گرفتن از دستگاه  ونتیلاتور ، هوای قابل تنفس را به داخل ریه های خود انتقال داده و دی اکسید کربن را از ریه ها خارج نماید. معمولاً جهت خرید ونتیلاتور نیاز به ویزیت پزشک است. بیشترین کاربرد دستگاه ونتیلاتور را می توان در بخش های مراقبت ویژه، اورژانس، بخش های بیهوشی و غیره مشاهده نمود.

تجهیزات پزشکی بارمان به صورت تخصصی در زمینۀ خرید و فروش و همچنین تعمیر ونتیلاتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند. مراکز درمانی و افرادی که نیاز به تأمین دستگاه های ونتیلاتور دارند، می توانند جهت خرید ونتیلاتور خانگی و بیمارستانی با دفتر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

خرید ونتیلاتور پرتابل

افرادی که با مشکلات تنفسی روبرو هستند و جهت عمل تنفس توسط پزشک، به آنها استفاده از دستگاه ونتیلاتور تجویز شده است. می توانند برای سهولت خود، اقدام به خرید ونتیلاتور پرتابل نمایند. دستگاه ونتیلاتور خانگی در مدل های مختلف با وزن سبک ساخته شده اند و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. بدین وسیله افرادی که قصد تهیۀ دستگاه های ونتیلاتور و یا دستگاه تنفس مصنوعی دارند، می توانند بر اساس مشخصات فنی آنها، مناسب ترین دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمایند. برای خرید بای پپ به سایت مراجعه کنید.

قیمت ونتیلاتور به برند، مدل و مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد. بدین وسیله متناسب با تجویز پزشک معالج می توانید با قیمت ارزان ونتیلاتور پرتابل مورد نظر خود را خریداری نمائید. البته مراکز بیمارستانی نیز جهت تأمین دستگاه های ونتیلاتور بیمارستانی می توانند به دفتر فروش بارمان تجهیز تماس حاصل فرمایند.

تجهیزات پزشکی بارمان چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ خرید، فروش و تعمیر ونتیلاتور تأسیس نموده است و هم اکنون پاسخگوی سفارشات حضوری و اینترنتی کلیه مشتریان گرامی می باشند.

تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()