آنژیوگرافی یکی دیگر از آزمایشات مرتبط با بیماری های قلبی و عروق محسوب می شود. سال های اخیر بیماری های قلبی را بیش از گذشته در سطح جامعه مشاهده می شود چون عوامل متعددی در ایجاد مشکلات قلبی دخیل هستند و موجب شده تا عموم مردم بیشتر به شیوۀ زندگی خود، توجه داشته باشند. با این تفاسیر متخصص قلب و عروق جهت تشخیص نوع بیماری افراد، آزمایش آنژیوگرافی یا  اکوی قلب را تجویز می کنند. پس از رویت نتایج تصاویر بدست آمده، بتوانند بهترین تشخیص بیماری و درمان را داشته باشند.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران مشکلات قلبی در سطح تهران می باشد.

ارائه خدمات اکوی قلب

بیماری عروق کرونر، آریتمی قلبی، آترواسکلروز، نواقص قلبی مادر زادی، کاردیومیوپاتی، عفونت قلب، اختلالات دریچه قلب و ... برخی از انواع بیماری قلبی و عروقی محسوب می شوند. هر کدام از آنها دارای یک سری علائم خاص می باشند و افراد با مشاهدۀ آنها در وضعیت خود، به بهترین متخصصی قلب و عروق مراجعه می کنند. در همین راستا پزشک معالج پیش از اظهار نظر نسبت به نوع بیماری و یا درمان، انجام اکوی قلب یا آنژویوگرافی را به بیمار پیشنهاد می دهد.

هزینۀ آنژیوگرافی قلب بر اساس تعرفه های از پیش تعیین شده، دریافت می شود. جهت اطلاع دقیق از قیمت انجام آزمایش اکوی قلب می توانید با مرکز تخصصی قلب معتبر تماس حاصل فرمائید.

قلب مهم ترین عضو بدن و حیات فرد به این عضو مهم وابسته است. بدین ترتیب هنگام بروز مشکلات جدی در ناحیۀ قفسۀ سینه ، وضعیت تنفس و نامنظم بودن ریتم ضربان قلب، توصیه می کنیم به متخصص قلب مراجعه نمائید.

کلینیک تخصصی دکتر محمد ریاستی در حوزۀ امور مشکلات قلب و عروق راه اندازی شده است، دکتر محمد ریاستی دارای برد تخصصی قلبی است و همواره آمادۀ خدمات رسانی به بیماران عزیز در شرق تهران می باشد.

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()