اکسیژن ساز از جمله دستگاه های کاربردی است که جهت امور درمان بیماری های با مشکلات تنفسی در محیط های بیمارستانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید برخی از بیمارهای تنفسی به تنهایی نمی توانند تنفس طبیعی را انجام دهند، به همین دلیل دستگاه های  اکسیژن ساز ساخته و در دسترس چنین بیمارانی قرار گرفته می شوند. فروش اکسیژن ساز در مدل و ابعاد مختلف صورت می گیرد. از این رو مجموعه های درمانی و افراد متناسب با تجویز پزشک می توانند مناسب ترین مدل دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

تجهیزات پزشکی بارمان به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات پزشکی بیمارستانی و خانگی فعالیت خود را آغاز نموده است. طی سال ها فعالیت توانسته اند بر تنوع محصولات مجموعۀ خود بیافزایند.

ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزات پزشکی است که برای بیماران متعددی کارایی دارد و نقش حیاتی در ادامۀ زندگی آنان خواهد داشت. افرادی که با کمبود اکسیژن روبرو هستند و اینکه قادر به تنفس کردن نمی باشند، برای ادامۀ زندگی خود نیاز به استفاده از اکسیژن ساز دارند. بدین ترتیب متناسب با محیط درمانی و یا محیط منزل امکان خرید اکسیژن ساز بیمارستانی و یا اکسیژن ساز خانگی برای افراد امکان پذیر می باشد. فروش ونتیلاتور از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد.

افرادی که با مشکلات بیماری های تنفسی چون بیماری ریوی، شیمیایی، سل، آسم و غیره روبرو می باشند، ممکن است در مرحله ای از درمان بیماری نیاز به استفاده طولانی مدت و یا چند ماهه از دستگاه اکسیژن ساز خانگی داشته باشند.

بدین ترتیب جهت تأمین انواع دستگاه اکسیژن ساز می توانید نگاهی به محصولات مجموعۀ تجهیزات پزشکی بارمان داشته باشید و پس از مشورت با کارشناسان فروش بتوانید مناسب ترین دستگاه را تهیه نمائید.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()