ونتیلاتور به عنوان یکی از دستگاه های مهم و حیاتی در عرصۀ درمان بیماری های تنفسی است. در واقع دستگاه ونتیلاتور به عنوان دستگاه کمک تنفسی در محیط های بیمارستانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته برخی از بیمارانی که دجار مشکلات ضایعه نخاعی شده اند مجبور به استفادۀ طولانی از دستگاه های ونتیلاتور داشته باشند. در ادامۀ مقاله به شرح چگونگی عملکرد ونتیلاتور می پردازیم، تا هنگام خرید ونتیلاتور اطلاعات بیشتری نسبت به این دستگاه داشته باشید.

تجهیزات پزشکی بارمان برای مدت زمان طولانی است که موفق به راه اندازی مرکز پخش تجهیزات پزشکی بیمارستانی، تجهیزات اتاق عمل، تجهیزات عمومی، تجهیزات پزشکی خانگی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پوست و مو، تجهیزات درمانگاهی و تشخیصی و غیره با برندهای معتبر خارجی و ایرانی شده اند.

فروش ونتیلاتور پرتابل

با توجه به اینکه برخی از بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی و مواردی این قبیل هستند، ممکن است برای مدت زمان طولانی نیاز به چنین دستگاه هایی در محیط خانگی داشته باشند. از این رو فروش ونتیلاتور پرتابل گامی مؤثر در این مسیر می باشد. امروزه متناسب با شرایط بحرانی، راه اندازی بیمارستان صحرایی، مکان های امداد سیار، آمبولانس و ... خرید ونتیلاتور قابل حمل بسیار کاربردی خواهد بود و به راحتی در دسترس پزشک معالج قرار دارد.

در ابتدا لوله ای از طریق دهان و یا بینی در نمای بیمار قرار گرفته می شود و سپس بیمار به وسیلۀ یک لوله خرطومی به دستگاه متصل می شود. عملکرد دستگاه ونتیلاتور به نحوی است که با ایجاد فشار مثبت هوا، اکسیژن را به درون ریه ارسال می کند و به واسطۀ همان، عمل بازدم هوا از ریه خارج می شود.

جهت خرید دستگاه های ونتیلاتور و خرید اکسیژن ساز می توانید از طریق تجهیزات پزشکی بارمان تماس گرفته و پس از بررسی مشخصات فنی آنها، مناسب ترین دستگاه را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()