سی تی اسکن دندان از روش های رایج تصویربرداری فک و صورت به شمار می رود. نحوۀ عملکرد دستگاه های سی تی اسکن دندان با استفاده از پرتو ایکس می باشد که به بافت نرم و سخت دندان ها تابیده می شود. بدین وسیله تصاویر بر روی تلق های خاص ثبت می شوند. از  سی تی اسکن دندان با عنوان توموگرافی کامپیوتری نیز یاد می شود و از زمان ورود این تکنولوژی در عرصۀ دندانپزشکی توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ درمان بیماری های دهان و دندان بوجود آورد.  

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از مجموعه بزرگ در حوزۀ ارائه خدمات دندانپزشکی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. بدین ترتیب همواره آمادۀ خدمات رسانی به مراجعین گرامی می باشند.

نکات مهم اجرای سی تی اسکن دندان

نکات متعددی در حوزۀ  خدمات سی بی سی تی دندان و اجرای سی تی اسکن دندان وجود دارد و پیشنهاد می کنیم که شما نیز سطح اطلاعات خود را در رابطه با امور تصویربرداری دندان افزایش دهید. بدین ترتیب بدون نگرانی جهت انجام رادیوگرافی به مراکز تخصصی رادیولوژی دندان مراجعه نمائید. به طور کلی خیلی از مشکلاتی که فرد در ناحیۀ دهان و دندان با آن روبرو می باشد با چشم به راحتی قابل تشخیص نمی باشد. از این رو دندانپزشک متناسب با نوع مشکل و دغدغه ای که بدان مراجعه نموده است، مناسب ترین روش سی تی اسکن دندان را برای فرد تجویز می نماید. در این صورت پس از مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان بتواند تشخیص نهایی نسبت به مشکلات فرد داشته باشد. بدین ترتیب بتواند بهترین روش درمانی را برای بیمار در پیش گیرد.

تعرفه سی تی اسکن دندان توسط مسئولین ذی صلاح در نظام پزشکی تعیین می شود. در حال حاضر، جهت اطلاع دقیق از قیمت سی تی اسکن دندان می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 630
نمایش همه
علاقه مندی ها ()