سی بی سی تی دندان نوعی رادیوگرافی سه بعدی از دندان می باشد که با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد. امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا بتوان با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، روند درمان برخی از بیماری های دهان و دندان را تسریع بخشید. اجرای رادیولوژی سی بی سی تی دندان می تواند تصویربرداری متفاوت تری نسبت به سی تی اسکن دندان تهیه نماید و از آن بتوان برای انجام روند درمان و فعالیت های دندانپزشکی چون ایمپلنت، ارتودنسی، انددنتیکس یا درمان ریشه، پریودنتیکس یا جراحی لثه و یا جراحی فک و صورت استفاده نمود.

جهت انجام رادیولوژی تخصصی سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه تصویربرداری دهان و دندان می باشد.

اجرای رادیولوژی تخصصی سی بی سی تی دندان

اجرای رادیولوژی تخصصی سی بی سی تی دندان نیاز به اپراتورهای مجرب و دوره دیده دارد چون نیاز به داشتن اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ کار کردن با دستگاه های پیشرفتۀ CBCT دندان است. با استفاده از این روش تصویربرداری، می توان عکس با جزئیات بیشتری تهیه نمود که زوایای کامل وضعیت فک را مشخص می کند و به صورت سه بعدی نتایج تصویربرداری ثبت می شود. البته لازم به ذکر است که میزان اشعۀ ایکس تابشی بیشتر از تصویربرداری پانورامیک یا همان OPG یا دو بعدی می باشد.

از این رو پیشنهاد می کنیم که دندانپزشکان جهت موارد محدودتر و ضروری درخواست خدمات سی تی اسکن دندان و رادیولوژی سی بی سی تی دندان را بیماران خود تجویز نمایند. لازم به ذکر است که بیمار هنگام انجام تصویربرداری CBCT نباید به هیچ عنوان در ناحیۀ سر و گردن، وسایل زینتی از جنس فلز همراه داشته باشد چون می تواند ایجاد اختلال نموده و سطح تشعشات خطرناک دستگاه را برای بیمار بیشتر می نماید.

از این رو مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با در اختیار داشتن کادر پرسنل مجرب، به صورت کاملاً اصولی اقدام به رادیولوژی دندان از شخص بیمار می نمایند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()