تزریقات در منزل می تواند توسط یک پرستار و یا کمک بهیار انجام گیرد. برای افراد زیادی تا کنون پیش آمده که دچار بیماری شده اند و توان راه رفتن و مراجعه حضوری به مراکز درمان ندارند تا ساده ترین کارهای خدماتی چون تزریقات در حوزۀ پرستاری را دریافت کنند. از این رو مراکز خدمات پرستاری قادر به ارائه خدمات تزریق در منزل توسط کارشناسان مجرب می باشند. البته برخی از افراد نیز متناسب با توصیۀ پزشک معالج موظف به استراحت در منزل هستند، از این رو جهت انجام تزریقات در منزل نیاز به فردی دارند که قادر به ارائه خدمات تزریقات باشند.

مرکز خدمات پرستاری نفس بان یکی از مراکز درمانی مجرب است که قادر به ارائه خدمات تزریقات در منزل، نمونه گیری، پانسمان و دیگر خدمات مراقبت های ویژه به صورت کاملاً اصولی و با رعایت موازین بهداشتی می باشند.

مزایای دریافت خدمات تزریقات در منزل

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، افرادی که دارای ضعف بدنی هستند و توان کافی جهت مراجعه به مراکز درمانی ندارند. جهت امور تزریق سرم و یا آمپول های تقویتی می توانند درخواست تزریقات در منزل را از سوی برخی از مراکز پرستاری در منزل داشته باشند. یکی از راه هایی که باعث انتقال سریع بیماری و آلودگی های عفونی به بدن می شود، هنگام انجام پروسۀ تزریقات و نمونه گیری می باشد. از این رو جهت جلوگیری از این اتفاق در محیط های بیمارستانی می توان از خدمات پرستاری و تزریقات در منزل استفاده نمود و به مراکز درمانی مراجعه نکنید.

هزینه تزریقات در منزل نسبت به مراجعه حضوری به مراکز درمانی ممکن است زیاد باشد ولی متناسب با وضعیت بیمار لازم و ضروری است.  

جهت اطلاع از هزینۀ تزریقات در منزل و دیگر خدمات درمان در منزل و پرستاری در منزل می توانید با مرکز خدمات پرستاری نفس بان تماس بگیرید.

نفس بان 

  آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501 

کدپستی : 1481826666   -   پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

تلفن: 44030722(021)
 44082879 - 44082952(021)

09191445752

 44082602(021)

nafasbanhomecare@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 927
نمایش همه
علاقه مندی ها ()