پرستاری در منزل توسط افرادی صورت می گیرد که آشنایی کامل نسبت به خدمات پزشکی و پرستاری داشته باشند. با توجه به اینکه برخی از افراد تمایل به دریافت خدمات پرستاری در منزل دارند، برخی از مراکز به صورت تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات پزشکی و پرستاری اقدام به تأمین نیروی انسانی مجرب می نمایند. بدین ترتیب بتوانند خدمات درمانی متناسب با نیاز بیماران در محیط منزل ارائه دهند. جهت مراقبت از بیماران در محیط منزل نیاز به یک سری امکانات خاص داشته و افرادی که مسئولیت پرستاری در منزل دارند باید با نحوۀ کار کردن با دستگاه های پزشکی و سرم زدن، مراقبت های ویژه و مواردی از این قبیل را داشته باشند.

جهت استفاده از خدمات پرستاری در منزل می توانید با مرکز خدمات پرستاری نفس بان تماس بگیرید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل با کیفیت عالی به بیماران می باشند. همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات پزشکی بیمارستانی در محیط منزل با حداقل هزینه نسبت به محیط بیمارستان می باشند.

مزایای دریافت خدمات پرستاری در منزل

نکتۀ مهم که در رابطه با ارائه خدمات پرستاری در منزل وجود دارد، کاهش هزینه های بستری در محیط بیمارستان، راحتی بیمار، آسودگی خاطر خانواده و محیط آرام می باشد. با توجه به اینکه سال های اخیر با بیماری کرونا روبرو می باشیم و اکثر محیط های بیمارستانی و درمانی فضای کافی جهت بستری بیماران ندارند، دریافت خدمات پرستاری در منزل می تواند در روند بهبودی افراد بسیار اثربخش باشد.

به طور کلی جهت خدمات درمان در منزل و پرستار در منزل می توانید با مرکز خدمات پرستاری نفس بان تماس گرفته و پس از برگزار جلسۀ مشاوره با کارشناسان و شرح توضیحات کامل، توافقات کلی جهت نوع خدمات پرستاری و همچنین قرارداد مالی تنظیم می شود و سپس پرستار مجرب به محل اعزام می شود.

 

نفس بان 

  آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501 

کدپستی : 1481826666   -   پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

تلفن: 44030722(021)
 44082879 - 44082952(021)

09191445752

 44082602(021)

nafasbanhomecare@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()