ماسک پزشکی باعث جلوگیری از انتشار عفونت های بین بیماران و کادر درمان می شود. در واقع با استفاده از ماسک پزشکی می توان از انتشار میکروب و ویروس های موجود در پیرامون ایمن ماند. در واقع با استفاده از ماسک سه لایه می توان از انتشار سرما خوردگی و یا کووید 19 که در چند سال اخیر با آن روبرو می باشیم، به میزان قابل توجهی جلوگیری کنیم. فروش ماسک پزشکی با عنوان ماسک پزشکی سه لایه در رنگبندی و مدل های مختلف صورت می گیرد.

فروشگاه همتا دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش ماسک های سه لایه پزشکی با قیمت ارزان می باشند و می توانند به صورت عمده در تعداد بالا، محصولات با کیفیت عرضه نمایند.

ویژگی های ماسک سه لایه پزشکی

مهمترین ویژگی ماسک سه لایه می توان به چند لایه ای بودن آن اشاره نمود که از جنس الیاف اسپان باند تولید شده است. لایه های ماسک پزشکی با پرس کامل تولید می شوند و دارای کش پرس شده به وسیله التراسونیک می باشند. به طور کلی لایه های تشکیل دهندۀ ماسک سه لایه پزشکی از یک لایه اسپان باند 30 گرمی، ملت بلون 22 گرمی و اسپان باند 25 گرمی می باشد. بدین ترتیب امکان ورود و خروج ذرات ریز ویروس از آن کاهش پیدا می کند.

با توجه به انتشار بیمارهای همه گیر در سال های اخیر، خرید ماسک سه لایه پزشکی برای افراد معمولی نیز توصیه می شود و می توانند جهت جلوگیری از انتشار و محافظت از خود و اطرافیان از مزایای ماسک سه لایه استفاده نمایند. این نوع ماسک های به طور معمول در محیط های درمانی توسط کادر درمان مورد استفاده قرار گرفته می شود چون مانع از انتشار ترشحات عفونی و خون از سوی بیمار به آنها می شود.

اگر تمایل به سفارش اینترنتی ماسک پزشکی یا ماسک سه لایه دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()