در واقع تزریق سرم یکی از مراحل درمانی است که جهت رساندن مواد مغذی به بدن در مدت زمان کوتاه توسط پزشک معالج تجویز می شود. در حوزۀ پزشکی سرم تراپی می تواند مانع از وخامت حال برخی از بیماران شود چون تزریق مواد تقویتی به بدن می تواند در مدت زمان کوتاه فرد را احیاء سازد و کمبودهای خوراکی را برای بیمار جبران نماید. با توجه به اینکه برخی از افراد به دلیل وضعیت بیماری که با آن روبرو می شوند، نمی توانند به مراکز درمان مراجعه نمایند، بنابراین نیاز به دریافت خدمات سرم درمانی در منزل خواهند داشت.  

مرکز خدمات پرستاری نفس بان به عنوان یکی از مراکز تخصصی معتبر در حوزۀ ارائه خدمات مراقبت های درمانی همچون انجام سرم درمانی در منزل با تعرفه های مشخص با مجوزهای نظام پزشکی می باشند.سرم درمانی در منزل برای برخی از افراد ضرورت دارد. 

اجرای اصولی سرم درمانی در منزل

لازم به ذکر است که اجرای اصولی سرم درمانی در منزل می تواند برای بیماران مؤثر باشد و نیاز به مراجعۀ حضوری به مراکز بهداشتی نداشته باشند. استفاده از این امکانات درمانی در منزل به افراد کمک می کند که دغدغۀ حضور در محیط های بیمارستانی را نداشته باشند و بتوانند نیاز درمانی خود را در محیط منزل دریافت نمایند.

تزریق سرم در مدت زمان اندک مواد تقویتی را به بدن می رساند. در واقع امروزه نیز افراد سالم نیز می توانند از مزایای سرم جهت تقویت نمودن خود و پیشگری از بیماری های فصلی چون سرما خوردگی و غیره استفاده نمایند. بدین ترتیب می توانید درخواست سرم درمانی در منزل را از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر داشته باشید.

جهت اطلاع از هزینه سرم درمانی و درمان کرونا در منزل می توانید با کارشناسان مرکز خدمات پرستاری نفس بان تماس گرفته و پس از مشورت، می توانید با حداقل هزینه از خدمات درمانی این مجموعه استفاده نمائید.

نفس بان 

پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501
02144030722
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 991
نمایش همه
علاقه مندی ها ()