فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی بر روی بستر اینترنت راه اندازی می شود. در واقع سایت های فروشگاهی شرایط مساعدی جهت خرید تجهیزات آزمایشگاه فراهم می کنند. به واسطۀ چنین مجموعه هایی می توان با قیمت ارزان و کیفیت بالا، لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی را تهیه نمود. همانطور که می دانید جهت راه اندازی محیط های آزمایشگاهی نیاز به تهیۀ وسایل متعددی از جنس شیشه، پلاستیک و فلز است. راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی به افراد فرصت بیشتری می دهد که بتوانند مقایسه و بررسی محصولات را داشته باشند و در نهایت با قیمت مناسب، لوازم مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تهیه نمایند.

فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو با اتکاء به نیروی انسانی مجرب و سیاست های کاری خاص که به عنوان هدف اصلی برای مجموعۀ خود در نظر گرفته اند، توانسته اند با تأسیس فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی، محصولات فروشگاه را به صورت آنلاین در سرتاسر کشور به فروش برسانند.

معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی

نکتۀ مهم که در رابطه با اهداف پیش روی فروشگاه های اینترنتی تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی و غیره وجود دارد، توسعۀ مجموعۀ خود، افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان می باشد. از این رو برخی از فروشگاه ها با فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای ارائه چنین خدماتی، می توانند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند، که البته ارتباط مستقیم با سطح کیفیت خدماتی که توسط مجموعه به مشتریان ارائه داده می شود، خواهد داشت.

خرید و فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی ، فرصتی ایده آل برای مؤسسان مراکز آزمایشگاهی می باشد. در واقع افرادی که قصد راه اندازی آزمایشگاه دارند، با توجه به مشغلۀ کاری فراوانی که دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی عرضۀ لوازم آزمایشگاهی، وسایل مورد نیاز مجموعۀ خود را بر اساس برند و قیمت مناسب تهیه نمائید.  

جهت سفارش اینترنتی انواع وسایل آزمایشگاه طبی، آزمایشگاه مواد شیمیایی و پلیمری، آزمایشگاه های پژوهشی، آزمایشگاه های ژنتیک و غیره می توانید با اطمینان خاطر به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()