فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی بهترین راهکار جهت صرفه جویی در زمان و هزینه محسوب می شود. شیشه آلات آزمایشگاهی از اقلام اساسی و پرکاربرد در محیط آزمایشگاهی محسوب می شود. هر ساله شاهد راه اندازی مراکز آزمایشگاهی متعددی در زمینه های مختلف در سطح کشور می باشیم. شیشه آلات و ظرف شیشه ای آزمایشگاهی متعددی ساخته شده است که کاربرد فراوانی در صنایع آزمایشگاه تشخیص طبی، صنایع غذایی، شیمیایی، نفت و گاز، محیط زیست، پژوهشی، ژنتیک و غیره خواهد داشت.

فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو از جمله مراکز بزرگ تأمین کنندۀ لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که در تهران راه اندازی شده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته اند شرایط لازم جهت  فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی را برای مشتریان مهیا سازند.

شرایط فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی

با توجه به اهمیت کاربرد ظروف شیشه ای در مصارف آزمایشگاهی، به عنوان یکی از اقلام اساسی محیط های آزمایشگاهی محسوب می شوند چون مقاومت بالایی نسبت به مواد شیمیایی دارند. ارلن، بشر، مزور، کروزه، قیف دکانتور، بطری، بورت و ... برخی از شیشه آلات آزمایشگاهی هستند که بر روی آنها درجه طراحی شده است که امکان اندازه گیری مواد شیمیایی برای متصدی راحت تر صورت گیرد. امروزه شرایط فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نسبت به چند سال پیش بهتر شده است. به عبارتی با مراجعه به معتبرترین فروشندگان اینترنتی لوازم آزمایشگاهی، خریدار راحت تر می تواند جستجوی ظروف شیشه ای مورد نظر خود را از میان محصولات بر اساس فیلتر نوع، برند و کشور سازنده پیدا نموده و پس از مقایسۀ شیشه آلات، با قیمت مناسب تهیه نمایند.

مراکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی معتبر جهت رضایت مشتریان، با در اختیار داشتن پست پیشتاز، شرایط مناسب جهت تحویل سریع محصولات را برای آنان فراهم نموده اند.   

در صورت نیاز به خرید آنلاین شیشه آلات آزمایشگاهی با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید. این مجموعه با ضمانت کالا محصولات فروشگاه را در سراسر ایران فوری ارسال می کند.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()