اگر شما می ‌خواهید سی بی سی تی دندان خود را به دکتر نکیسا ایل بسپارید باید بدانید که این دستگاه انواع متنوعی دارد. دستگاه سی بی سی تی دندان بر اساس وسعت دید به مدل های متنوعی تقسیم‌ بندی می ‌شود. یکی از این دستگاه‌ ها کوچک می باشد که میزان اشعه آن بین ۱۱ تا ۲۵۲ میکروسیورت است. یکی دیگر از دستگاه های رادیوگرافی متوسط می باشد که میزان اشعه آن بین ۲۸ تا ۶۵۲ میکروسیورت است. نمونه بزرگ این دستگاه هم نیز اشعه اش بین ۵۲ تا ۱۳۷۱ میکروسیورت می باشد. دکتر نکیسا ایل با تمامی مدل های دستگاه رادیوگرافی می تواند تصاویر دندان شما را بر اساس نوع دندان و نوع درمان به بهترین نحو ممکن تحویل تان دهد.

معرفی انواع دستگاه سی بی سی تی دندان

هر یک از انواع دستگاه های سی بی سی تی دندان و رادیولوژی دندان به صورت میانگین اشعه مشخص شده برای گرفتن عکس دندان دارند. این نکته بسیار مهم است که برای کودکان و بزرگسالان از دستگاه متفاوتی استفاده شود. سایز دندان و نوع درمان دندان در بزرگسالان و کوچک با یکدیگر متفاوت می باشد که دکتر نکیسا ایل بر اساس موارد بیان شده از یک دستگاه سی بی سی تی دندان استفاده می کند.  یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید ای است که پیش از گرفتن عکس های رادیوگرافی دندان باید در مورد نوع دستگاه به کار برده شده جهت عکس گرفتن اطلاعات بیشتری کسب کنید. دکتر نکیسا ایل از پیشرفته ترین و بهترین برندهای دستگاه های رادیوگرافی استفاده می نماید. 

 هر یک از متخصصین ایمپلنت از حرفه ای ترین عکس ها جهت ایمپلنت استفاده می کنند. دکتر نکیسا ایل باکیفیت ترین و بهترین عکسهای سی بی سی تی را به پزشکان متخصص ایمپلنت ارائه می دهد. دکتر نکیسا ایل تمامی نکانی که پزشک متخصص جهت دریافت سی بی سی تی بیان می دارد را زمان تحویل عکس در نظر خواهد داشت.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()