یکی از مهمترین تجهیزاتی که در آزمایشگاه ها باید وجود داشته باشد چشم شوی آزمایشگاه  می باشد. شما باید به خوبی بدانید که در آزمایشگاه اسید و محلول های بسیار زیادی وجود دارد که هر یک از آنها به چشم ممکن است آسیب وارد سازد. بر همین اساس چشم شوی اضطراری یکی از اصلی ترین تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که شما باید درون آزمایشگاه خود داشته باشید. علمینو گستر ارائه دهنده انواع چشم شوی آزمایشگاه می باشد. شما می توانید به صورت اینترنتی از علمینو گستر هر یک از انواع این نمونه تجهیزات آزمایشگاهی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

قیمت چشم شوی آزمایشگاه چقدر است ؟

هزینه‌ ای که شما برای خرید چشم شوی آزمایشگاه پرداخت می نماید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت چشم شوی آزمایشگاه تاثیر می ‌گذارد مدل این نمونه تجهیزات آزمایشگاهی می باشد. برخی از انواع چشم شوی دارای استانداردها و ویژگی های بیشتری هستند و بر همین اساس آنها را در آزمایشگاه‌ های بزرگتری آنها را مورد استفاده قرار می دهند. شما بر اساس نوع آزمایشگاه خود می توانید از علمینو گستر انواع چشم شوی را خریداری کنید. کارشناسان فروش علمینو گستر برای خرید شیشه آلات آزمایشگاهی و چشم شوی به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند تا بهترین چشم شوی را برای آزمایشگاه خود خریداری کنید.

 پیش از خرید انواع چشم شوی آزمایشگاه باید در مورد ساختار و همچنین ویژگی های چشم شوی اطلاعات بیشتری کسب نمایید. در صورتی که خرید چشم شوی آزمایشگاه را به صورت اینترنتی از علمینو گستر انجام دهید می توانید اطلاعات و ویژگی های انواع چشم شوی  را در سایت مشاهده کنید. کارشناسان علمینو گستر اطلاعات مربوط به انواع چشم شوی را در صفحات جداگانه کنار محصول وارد کرده‌ اند تا مشتریان با آگاهی بیشتری اقدام به خریداری این تجهیزات آزمایشگاهی نمایند و از آن استفاده کنند.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()