ماسک پزشکی از جمله ماسک های رایج در بازار است که امکان تهیۀ آنها علاوه بر مراکز داروخانه، به واسطۀ مجموعه های دیگری نیز امکان پذیر می باشد. هدف اصلی استفاده از ماسک سه لایه پزشکی، کاهش انتقال میکروب به راه ورودی ریه و دستگاه های تنفسی می شود. از این رو در محیط های درمانی پزشکان، پرستاران و کمک بهیاران از ماسک سه لایه استفاده می کنند. اجزای اصلی ماسک پزشکی سه لایه از دو لایه پارچه اسپان باند و یک لایه ملت بلون تشکیل شده است و این دستورالعمل استاندارد جهانی است که برای تولید ماسک پزشکی سه لایه در نظر می گیرند.

فروشگاه همتا یکی دیگر از مجموعه های عرضه کنندۀ ماسک های پزشکی و جراحی در سطح کشور می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز جمعۀ پزشکی و برخی از اصناف، اقدام به تهیه و توزیع ماسک سه لایه با قیمت ارزان نموده اند.

فروش انواع ماسک پزشکی سه لایه

پالایش اصلی آلودگی و میکروب در ماسک های سه لایه توسط لایۀ ملت بلون صورت می گیرد و لایه های دیگر به عنوان فیلتراسیون عمل می کنند و جهت شکل دهی به ماسک مورد استفاده قرار گرفته می شوند. گرماژ یا همان ابعاد پارچه ای که جهت تولید پارچه های ماسک پزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شود، حداقل 17 متر مربع برای مصارف عمومی و 28 متر مربع برای کادر درمان می باشد.

توجه داشته باشید که  ماسک سه لایه ارزان ممکن است فاقد لایه ملت بلون باشد که این مسئله باعث کاهش کیفیت ماسک می شود. از این رو هنگام خرید ماسک سه لایه از کیفیت آن اطمینان حاصل نمائید. فروش ماسک سه لایه به صورت بسته بندی 50 تایی صورت می گیرد که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی ماسک سه لایه به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید و با قیمت ارزان و کیفیت بالا و تضمین شده تهیه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()