اگر شما می خواهید از سی تی اسکن دندان برای درمان دندان‌ های خود استفاده کنید باید در مورد موارد استفاده از سی تی اسکن اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. دندانپزشکان با استفاده از سی تی اسکن دندان جهت تشخیص دادن و برنامه ریزی درمان دندان استفاده می کنند. دکتر نکیسا تصاویر سه بعدی با استفاده از سی تی اسکن دندان دریافت کرده و به پزشک متخصص ارائه می دهد. دکتر نکیسا تمامی آن بیماری های مربوط به دندان را با استفاده از سی تی اسکن خارج می سازد و به پزشک متخصص اعلام می دارد.

دلال استفاده از سی تی اسکن دندان

پزشک برای اینکه بتواند تمامی بیماری های درون دندان را مورد بررسی قرار دهد و مشاهده کند درخواست سیتی اسکن دندان را از دکتر نکیسا می‌ نماید. دکتر نکیسا به بهترین نحو ممکن هر یک از بیماری های درون کانال های ریشه و همچنین دیگر بخش‌  های دندان را با استفاده از سی تی اسکن دندان مشاهده کرده و به پزشک اعلام می دارد. نوع بیماری و عارضه ‌ای که درون دندان وجود داشته باشد از سی تی اسکن دریافت می شود. سی تی اسکن برای انواع دندان ها جهت بازسازی استخوان انجام خواهد شد. دکتر نکیسا برای بررسی کردن ابعاد استخوان و تعیین کردن هر یک از بیماری های درون دهان از سی تی اسکن استفاده می نماید.

یکی از مهمترین دلایل استفاده از تی اسکن دندان این است که پزشک بازسازی دندان و کاشت دندان را انجام دهد. شما باید به خوبی بدانید که تمامی موارد مربوط به بیماری دندان و همچنین روش درمان را سی تی اسکن دندان نشان می ‌دهد. دکتر نکیسا با استفاده از بهترین دستگاه ها و پیشرفته ‌ترین دستگاه‌ ها خدمات سی بی سی تی دندان و سی تی اسکن انواع دندان ها را ارائه می دهد و تحویل پزشکی می‌ دهد. دکتر نکیسا عارضه های دندان را بعد از تصادف با سی تی اسکن مشاهده می کند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()