آنژیوگرافی و اکوی قلب از جمله روش هایی است که در راستای تشخیص برخی از بیماری های قلبی و عروقی مورد استفاده قرار گرفته می شود. انجام آنژیوگرافی به صورت تصویربرداری است که از روی عروق خونی در قسمت های مختلف بدن چون قلب، کلیه ها، مغز و غیره گرفته می شود. جهت اجرای آنژیوگرافی و اکوی قلب از مادۀ حاجب و اشعۀ ایکس استفاده می شود. جهت انجام آنژیوگرافی از اشعه ایکس بهره گرفته می شود و بدین وسیله محل تنگی و یا انسداد رگی را می توانند تشخیص دهند. البته این روش جهت تعیین جداره های داخلی عروق خونی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در این حوزه آغاز نموده اند. بدین ترتیب افرادی که با مشکلات قلبی و عروقی روبرو هستند می توانند با مراجعه به چنین مراکز تخصصی، نوع بیماری خود را تشخیص داده و مراحل درمان را با موفقیت سپری کنند.

ارائه خدمات آنژیوگرافی و اکوی قلب در تهران

در حال حاضر امکان ارائه خدمات آنژیوگرافی و اکوی قلب در تهران توسط برخی از کلینیک های مجهز به صورت کاملاً حرفه ای و با تجهیزات پیشرفته انجام می گیرد. به طور کلی آنژیوگرافی، تصویربرداری اشعه ایکس از عروق خونی است که با بهره گیری از مواد کنتراست به جریان خون بیمار تزریق می شود. استفاده از چنین روش هایی به سادگی می توان مراحل تشخیص نوع بیماری و گرفتگی های عروقی را در مدت زمان کوتاه انجام داد. امروزه با استفاده از اکوی قلب و یا آنژیوگرافی می توان خیلی از اختلالات رگ های خونی همچون التهاب، تنگ شدن انسداد، خونریزی، گسترش غیر طبیعی جریان خود در قسمت های مختلف بدن را تشخیص داد.

جهت رزرو نوبت جهت انجام انواع آنژیوگرافی یا اکوی قلب می توانید با کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی تماس گرفته و در موعد مقرر جهت آزمایشات مراجعه نمائید.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()