ماسک پزشکی از جمله ماسک های رایج در بازار می باشد که کلیۀ مراکز درمانی مجهز به این نوع ماسک می باشند چون از نظر بهداشتی و همچنین قیمت نسبت به دیگر انواع ماسک پزشکی ارزان تر می باشد. در این مبحث شما را بیشتر با ویژگی های  ماسک پزشکی آشنا خواهیم نمود. تا بدین وسیله بتوانید متناسب با نیازی که دارید، مناسب ترین ماسک پزشکی یا ماسک سه لایه را تهیه نمائید. از ماسک سه لایه به عنوان ماسک ملت بلون نیز یاد می شود چون لایۀ میانی این نوع ماسک های پزشکی از جنس ملت بلون و دو لایۀ خارجی از جنس پارچه اسپان باند می باشد.

فروشگاه همتا یکی دیگر از مجموعه های عرضه کنندۀ ماسک های پزشکی در سطح کشور می باشد، این مجموعه توانسته متناسب با نیاز بازار، امکان خرید ماسک سه لایه پزشکی را به صورت بسته ای با قیمت مقرون به صرفه برای مشتریان فراهم نماید.

فروش ماسک سه لایه پزشکی ملت بلون و ویژگی های آنها

جهت تولید لایه های خارجی ماسک سه لایه از پارچۀ بی بافت اسپان باند با گرماژ میان 20 الی 25 استفاده می شود و این چنین از نفوذ ذرات ریز گرد و غبار به داخل ماسک جلوگیری می شود. هنگام انجام یک سری کارهای بهداشتی نیاز به رعایت بهداشت فردی، شستن دست ها با مواد ضد عفونی کننده و همچنین زدن ماسک سه لایه می باشد. به طور کلی جهت جلوگیری از انتشار بیماری های ویروسی و عفونی نیاز به استفاده از ماسک سه لایه پزشکی است. از این رو کلیۀ کادر درمان جهت انجام فعالیت های روتین درمان بیماران از ماسک پزشکی استفاده می کنند.

جهت تهیۀ ماسک سه لایه پزشکی ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نموده و به صورت آنلاین، سفارش خرید خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()