آنژیوگرافی یکی از روش های مهم و پرکاربرد جهت تشخیص بیماری های قلب و عروق می باشد. پیشرفت تکنولوژی در صنعت پزشکی موجب شده تا روش های جدید جهت تشخیص و درمان بیماری ها اختراع گردد. پژوهشگران توانسته اند موفق به ساخت دستگاه های اکوی قلب گردند که به واسطۀ آن، می توان نحوۀ جریان گردش خون را مورد بررسی دقیق قرار داد و پیش از مزمن شدن حال بیمار و اتفاقات ناخوشایند، اقدامات پیشگیرانۀ لازم را انجام داد. در ادامۀ مقاله به روش اجرای آنژیوگرافی و موارد کاربرد اکوی قلب خواهیم پرداخت، اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید، می توانید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی چندین سال است که از تأسیس شدن آن می گذرد و طی این سالها فعالیت مداوم، توانسته اند سطح کیفیت خدمات دهی، مجموعۀ خود را ارتقاء ببخشند. مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های آنژیوگرافی جهت انجام اکوی قلب، اجرای تست ورزش و استرس جهت تست قلب و ... می باشند.

زمان تجویز آزمایش اکوی قلب

همانطور که می دانید، انجام آزمایش اکوی قلب، آنژیوگرافی، آزمایش خون و ... در راستای امور تشخیص نوع بیماری فرد صورت می گیرد.

پیشرفت تکنولوژی، روش های جدیدی را در دسترس پزشکان قرار داده است که بتوانند روند تشخیص و درمان بیماری ها را در زمینه های مختلف بهبود ببخشند. در حال حاضر انجام آنژیوگرافی در راستای نحوۀ عملکرد رگ های عروقی در بدن صورت می گیرد.

در واقع جهت اجرای اکوی قلب، بیمار را با دستگاه مخصوص مورد بررسی قرار می دهند تا بدین وسیله بتوان میزان پمپاژ قلب و عملکرد عروق خون رسان به عضله قلب را مورد بررسی دقیق قرار داد.

جهت اجرای هر گونه آزمایش آنژیوگرافی ، اکوی قلب، تست ورزش و ... می توانید برای رفتن به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی، به صورت اینترنتی و یا تلفنی نوبت رزرو کنید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()