رادیولوژی دندان نوعی فناوری است که در راستای تصویربرداری از دهان و دندان صورت می گیرد. هدف کلی از انجام  رادیولوژی دندان ، بررسی وضعیت سلامت دندان ها، فک و صورت می باشد. همانطور که می دانید دندان ها دارای بافت سخت هستند و امکان مشاهدۀ برخی از اختلالات و پوسیدگی های دندان با چشم مشخص نمی گردد. در این صورت دندانپزشک پیش از هر اقدام درمانی برای فرد، انجام رادیولوژی دندان را به بیمار تجویز می کند. دستگاه های رادیولوژی دندان با استفاده از اشعۀ ایکس از ناحیۀ دهان عکس می گیرد و این تکنولوژی کمک می کند که بتوانیم داخل بافت های سخت استخوانی را مشاهده نموده و بهتر از وضعیت رشد دندان ها و سلامت فک آگاهی پیدا کرد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از مراکز معتبر و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات تخصصی تصویربرداری دهان و دندان می باشد. این مجموعه جهت ارائه بهترین خدمات به مراجعین محترم، از دستگاه های کاملاً پیشرفته استفاده می نماید.

دلایل ارائه خدمات رادیولوژی دندان

به طور کلی دندان پزشکان به افراد توصیه می کنند که به صورت دوره ای چند ماهه و یا سالیانه چکاپ دندانپزشکی را انجام دهند. نتایج رادیولوژی دندان می تواند میزان پوسیدگی دندان، وضعیت رشد دندان ها، وضعیت اعصاب دندان، داشتن کیست و غده در ناحیۀ فک و صورت، وضعیت عملکرد روش های ایمپلنت و یا ارتودنسی صورت گرفته و ... را برای دندانپزشک نمایان سازد. در این صورت دندانپزشک با مشاهدۀ وضعیت دندان ها، راحت تر می توانند ادامۀ پروسۀ درمان بیماری شخص را پیگیری کند و یا اینکه مناسب ترین روش را برای درمان اختلالات دندانی بیمار انتخاب نماید.

امروزه اجرای رادیولوژی دندان برای مراجعه به مطب های دندانپزشکی ضرورت دارد. در همین راستا مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ تصویربرداری تخصصی دندان مانند خدمات سی تی اسکن دندان توسعه دهد و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مراجعین محترم می باشند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()