سی بی سی تی دندان نوعی عکس برداری سه بعدی از دندان می باشد. به عبارتی نوعی تصویربرداری خارج دهانی است که با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته انجام می گیرد. اولین کاربرد دستگاه های تصویربرداری سه بعدی به سال 1988 باز می گردد و جهت بررسی وضعیت رشد و سلامت دندان ها در رشۀ دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته شد. به دلیل اهمیت کاربرد خدمات رادیولوژی سی بی سی تی دندان ، در ادامۀ مقاله به موارد کاربرد این نوع رادیولوژی خواهیم پرداخت.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل چندین سال است که در حوزۀ ارائه خدمات تصویربرداری فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه جهت ارائه بهترین خدمات به بیماران، پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتال تصویربرداری را تأمین نموده اند تا بدین وسیله بتوانند خدمات تصویربرداری سی بی سی تی دندان را به مراجعین محترم ارائه دهند.

موارد تجویز تصویربرداری سی بی سی تی دندان

با اختراع دستگاه های رادیولوژی در سطح جهان، سطح کیفیت خدمات دندانپزشکی ارتقاء پیدا کرده است چون دندانپزشک با مشاهدۀ نتایج رادیولوژی سی بی سی تی دندان و دیگر انواع روش های تصویربرداری دندان، زودتر به نوع اختلال و مشکلات موجود در ناحیه دندان، فک و صورت پی می برند. بدین وسیله بهترین روش درمانی را برای بیمار تجویز می کنند و این مسئله علاوه بر افزایش راندمان کار دندانپزشک، می تواند باعث کاهش هزینه های درمانی و همچنین کاهش طول درمان بیماری فرد می شود. خدمات سی تی اسکن دندان توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

پیش از ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندان همچون ایمپلنت، ارتودنسی، درمان ریشه، جراحی لثه، جراحی فک و صورت دندانپزشک به بیمار، انجام سی بی سی تی دندان را تجویز می کند. البته روش های دیگری جهت انجام تصویربرداری دندان وجود دارد و دندانپزشک متناسب با نوع فعالیت درمانی و زیبایی که قرار است انجام دهد، مناسب ترین روش را برای شما تجویز می کند.

جهت انجام رادیولوژی سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 630
نمایش همه
علاقه مندی ها ()