شیشه آلات مهمترین وسایل آزمایشگاهی را به خود اختصاص می دهد. در همین راستا فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی در لیست فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی به مشتریان پیشنهاد داده می شود. افرادی که مرکز آزمایشگاه راه اندازی نموده اند، شناخت لازم در خصوص کلیۀ وسایل آزمایشگاهی دارند و اینکه چگونه می توانند وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایند. نسبت به این موضوع اطمینان دارند که شیشه آلات بخش اعظمی از وسایل آزمایشگاهی را به خود اختصاص می دهد. با مراجعه به مراکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی، اقلام مورد نیاز آزمایشگاه مورد نظر خود را تأمین نمائید.

جهت بررسی مشخصات فنی محصولات و خرید شیشه آلات آزمایشگاهی می توانید به سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید. علمینو با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به عرضۀ آنلاین محصولات فروشگاه با برندهای معتبر خارجی و ایرانی با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده می باشند.

بهترین مرکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی

تنوع شیشه آلات آزمایشگاهی بسیار است و این مسئله موجب شده هنگامی که افراد به بازار مراجعه می کنند، به خاطر نداشته باشند که کلیۀ اقلام را تهیه نمایند ولی با ارائه خدمات فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی، افراد راحت تر می توانند لوازم و ظروف شیشه ای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

بالن ژوژه، انواع بورت ساده و اتوماتیک، بطری درپیچ دار قابل اتوکلاو، بالن ته صاف و ته گرد، پی پت مندرج و ژوژه، ویسکومتر، ارلن خلاء، ارلن مایر، انواع بشر آزمایشگاهی، مزور یا استوانه مندرج و ... تنها برخی از انواع شیشه آلات آزمایشگاهی هستند که جهت راه اندازی مراکز آزمایشگاه، تهیۀ آنها ضرورت دارد. فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی علمینو، توانسته است در لیست محصولات فروشگاه، خدمات فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی را به مشتریان ارائه دهد. افرادی که قصد تهیه ظروف شیشه ایی نسوز دارند، می توانند با مراجعه به فروشگاه علمینو، تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت تضمین شده خریداری کنند.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()