تعدد وسایل و لوازمی که در داخل محیط آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است. به نوعی جمع آوری آنها برای افرادی که قصد راه اندازی مرکز آزمایشگاه دارند، سخت است. در همین راستا، مراکز فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی راه اندازی شده اند تا بدین وسیله بتوانند شرایط مناسبی برای خرید غیر حضوری محصولات فروشگاه را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم سازند. در ادامۀ مقاله به معرفی برخی از انواع تجهیزات آزمایشگاهی اشاره می کنیم که امکان خرید آنها از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی برای افراد میسر است. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از برترین مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات آزمایشگاهی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با گذشت زمان و ارائه خدمات به سراسر کشور، توانسته اند با راه اندازی  فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی ، امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه را برای عموم مشتریان در سراسر کشور مهیا سازند.

فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی در تهران

بهترین راهکار جهت صرفه جویی در زمان، مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی است. در این صورت افراد دسترسی به مشخصات فنی کلیۀ محصولات دارند و پس از بررسی تمام جوانب، می توانند تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایند. اهمیت دادن به این نکات، برای افرادی که قصد تهیۀ اقلام با برند معتبر و کیفیت بالا دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی توسط این مجموعه با بهترین قیمت انجام می گیرد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی، بهترین شرایط را برای خرید تضمین شده به مشتریان پیشنهاد دهند. متناسب با نوع فعالیت آزمایشگاهی که قصد تأسیس آن را دارید، می توانید تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی از جمله شیشه آلات، ظروف پلاستیک، ظروف سرامیکی، وسایل فلزی، دستگاه های آزمایشگاهی، مواد اولیۀ شیمیایی و ... را تهیه نمائید. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم آزمایشگاهی همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، راحت تر می توانید اقلام مورد نیاز خود را به طور دقیق بررسی نمائید و سپس با قیمت ارزان سفارش دهید.  

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 470
نمایش همه
علاقه مندی ها ()