سمپلر به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارآلات آزمایشگاهی است که بدون شک هر محیط آزمایشگاهی جهت برداشتن و انتقال حجم معینی از مایعات نیازمند به خرید سمپلر هستند. به دلیل اهمیت کاربردی که ابزار سمپلر در امور آزمایشات دارد، در این پست قصد داریم به ویژگی های مهم یک سمپلر و نحوۀ انتخاب و خرید سمپلر اشاره داشته باشیم.

شرکت علمینوگستر سال های متوالی است که توانسته به صورت کاملاً حرفه ای فعالیت خود را در حوزۀ واردات و توزیع تجهیزات و ابزارآلات آزمایشگاهی آغاز نماید. در حال حاضر توانسته امکان خرید سمپلر دراگون را برای مشتریان فراهم سازد.

نکات مهم خرید سمپلر

سمپلرهای آزمایشگاهی در مدل های مختلف ساخته شده و جهت انتقال مایعات در حجم مشخص مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید و فروش سمپلر در دو دسته بندی سمپلر حجم ثابت و سمپلر آزمایشگاهی حجم متغیر صورت می گیرد.

به عبارتی با خرید سمپلر حجم ثابت، همانطور که از نامش مشخص است، می توان حجم معین از مایعات همچون خون و مواد اولیه را جهت انجام پروسۀ آزمایشات برداشت.

اما در برخی از موارد ممکن است نیاز به برداشتن حجم غیر متعارف است که می توان با خرید سمپلر حجم متغیر، این نیاز را مرتفع ساخت.

هنگام خرید سمپلر، توجه به کیفیت و دقت اندازه گیری سمپلر از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو توصیه می کنیم این ابزار آزمایشگاهی را از برندهای معتبر تهیه نمائید چون نقش اساسی در نتیجۀ اکثر آزمایشات خواهد داشت.

خرید سمپلر آزمایشگاهی در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که می توان به سمپلر تک کاناله و سمپلر چند کاناله اشاره نمود. هر کدام از آنها در موقعیت های مختلف، کاربرد خاص خود را دارد. خرید ست کامل سمپلر برای هر محیط آزمایشگاهی لازم و ضروری می باشد.

جهت خرید اینترنتی سمپلر دراگون و یا اطلاع از  قیمت هات پلیت می توانید به وب سایت رسمی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()