سمپلر به عنوان یکی از ابزارآلات مهم محیط آزمایشگاه به شمار می رود چون با استفاده از آن می توان نمونه برداری اولیۀ مایعات از جمله خون و مواد اولیه را انجام داد. قیمت سمپلر بر اساس مدل و برند آنها مشخص می شود. با توجه به اهمیت کاربردی که ابزار سمپلر جهت انجام آزمایشات دارد، قیمت سمپلر بعد از کیفیت و دقت اندازه گیری آن حائز اهمیت است. میکروپیپت که با عنوان سمپلر نامگذاری می شوند، کاربردی ترین ابزار در مراکز آزمایشگاه محسوب می شود.

شرکت علمینوگستر به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تهیه و فروش ابزارآلات و دستگاه های آزمایشگاهی فعالیت خود را آغاز نموده است. از این رو توصیه می کنیم با مراجعه به این مجموعۀ معتبر، تجهیزات آزمایشگاهی مورد نظر خود را با قیمت ارزان و همراه با گارانتی شرکت تأمین نمائید.

قیمت سمپلر ثابت و متغیر

قیمت سمپلر متغیر با قیمت سمپلر ثابت متفاوت است که البته تفاوت شاخص حجم اندازه گیری نیز بر روی قیمت سمپلر تأثیرگذار خواهد بود.

همانطور که می دانید سمپلر آزمایشگاه در مدل و برندهای مختلف تولید می شوند. از این رو قیمت انواع سمپلر متفاوت از یکدیگر تعیین می شود و هنگام خرید میکروپیپت با قیمت ارزان و یا گران به طور دقیق مشخصات فنی محصول را مطالعه نمائید. برای اطلاع از قیمت هات پلیت به سایت مراجعه فرمایید.

قیمت سمپلر 8 کاناله، قیمت سمپلر تک کاناله، قیمت سمپلر 12 کاناله و ... دارای قیمت متفاوت از یکدیگر هستند. با توجه به وارداتی بودن اکثر سمپلرها، قیمت سمپلر در سطح بازار متغیر است. توصیه می کنیم هنگام خرید سمپلر، تمام جوانب را بررسی نموده و از فروشگاه های معتبر خریداری کنید که محصولاتی که به فروش می رسانند را از نظر قیمت و اصل بودن تضمین کنند.

جهت سفارش انواع سمپلر با برند معتبر و قیمت ارزان می توانید به وب سایت رسمی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر توانسته جهت جلب رضایت مشتریان در سراسر کشور، امکان خرید اینترنتی محصولات فروشگاه را برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()