هیتر استیرر از جمله دستگاه های پرکاربرد و اساسی در محیط آزمایشگاه به شمار می رود. به دلیل اهمیت کاربردی که این دستگاه دارد، در ادامۀ مقاله به پرسش های هیتر استیرر چیست، کاربرد هیتر و  قیمت هیتر استیرر می پردازیم. افرادی که در حوزۀ تأمین دستگاه های آزمایشگاهی فعالیت دارند، به سهولت می توانند تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق شرکت علمینوگستر با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمایند.

قیمت هیتر استیرر یا هات پلیت

همانطور که می دانید دستگاه هیتر استیرر به منظور گرم نمودن مواد اولیه در محیط آزمایشگاه مورد استفاده قرار گرفته می شوند. مگنت هیتر استیرر به نحوی طراحی شده است که مجهز به همزن مغناطیسی است و به سهولت می توان مایعات را با یکدیگر مخلوط نمود. قیمت هیتر استیرر به مدل و امکاناتی که بدان مجهز است، مشخص می گردد.

با توجه به اینکه دستگاه هیتر استیرر را می توان جایگزین شیکرهای آزمایشگاهی نمود، قیمت هیتر استیرر صرفۀ اقتصادی برای کارفرما خواهد داشت چون علاوه بر داشتن قابلیت شیکر برای مخلوط کردن مایعات، مجهز به المان و یا سیستم حرارت دهندۀ همزمان می باشد.

از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ دستگاه هیتر استیرر می توان به فیوز، کلید صفر و یک جهت خاموش کردن دستگاه، بشقاب به شکل صفحه ای از جنس آلومینیوم فشرده، ولوم تنظیم کنندۀ سرعت چرخش، ولوم تنظیم کنندۀ دما، استحکام در برابر سیستم شوک حرارتی و فرآیند اکسیداسیون اشاره نمود.

میزان رنج و ولوم تنظیم کنندۀ دما و سرعت، جنس اجزای تشکیل دهندۀ هیتر استیرر از جمله موارد مهمی هستند که بر روی قیمت هیتر استیرر تأثیرگذار خواهد بود. در عین حال امکانات و داشتن صفحۀ نمایشگر دیجیتالی بر روی قیمت هیتر استیرر تأثیرگذار است.

برای سفارش اینترنتی هیتر استیرر و اطلاع از آخرین قیمت هات پلیت و قیمت انواع هیتر استیرر آلفا می توانید به سایت فروشگاهی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()