هات پلیت به عنوان یکی از اقلام اصلی محیط آزمایشگاه به شمار می رود.  قیمت هات پلیت به موارد متعددی بستگی دارد که این مقاله به صورت تخصصی به این موضوع مهم می پردازد. اگر قصد تهیۀ تجهیزات آزمایشگاهی را دارید، می توانید پس از مطالعۀ این پست تخصصی، هات پلیت مورد نظر خود را با برند معتبر تهیه نمائید.

شرکت علمینوگستر چندین است که به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش اقلام آزمایشگاهی فعالیت دارد. همواره پاسخگوی سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشند. جهت استعلام موجود بودن و قیمت انواع ابزارآلات و دستگاه های آزمایشگاهی می توانید با کارشناسان فروش علمینوگستر تماس حاصل فرمائید.

قیمت هات پلیت آزمایشگاهی

دستگاه هات پلیت با عنوان اجاق بشقابی نیز شناخته می شود. هات پلیت از جمله دستگاه های آزمایشگاهی رومیزی است که در ابعاد کوچک ساخته می شوند و مجهز به دو المنت حرارتی الکتریکی یا مشعل می باشند. هدف اصلی از ساخت دستگاه هات پلیت، گرم کردن مایعات و جامدات (مواد اولیۀ آزمایشگاهی) است. با در اختیار داشتن درجه و نمایشگر، سطح دمای مواد را به یک سطح مشخص و از پیش تعیین شده می رسانند. قیمت هات پلیت متناسب به نوع عملکردی که دارد، به سهولت می توان یک طیف دمایی قابل تنظیم را همراه با تایمر در محیط آزمایشگاهی فراهم نمود، صرفه اقتصادی دارد.

دستگاه هات پلیت مجهز به یک صفحۀ مسطح است که امکان قرارگیری ظروف آزمایشگاهی همچون بشر، ارلن و مواردی از این قبیل به راحتی صورت می گیرد و سپس با استفاده از تایمر، می توان دمای گرم کردن مواد جامد و مایعات را به طور دقیق مشخص نمود.

اگر به دنبال بررسی مشخصات فنی و مقایسه قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی و قیمت هات پلیت با برندهای معتبر می باشید، می توانید به سایت فروشگاهی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()