قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی به امکانات دستگاه بستگی دارد. در واقع حداکثر قدرت تحمل دما، داشتن صفحه نمایشگر و تک خانه و یا چند خانه بودن آن، از جمله مواردی هستند که بر روی  قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی تأثیرگذار می باشد. امروزه به سهولت می توانند از دستگاه هات پلیت مگنتی استفاده نمایند. اکثر مراکز آزمایشگاهی مجهز به دستگاه هات پلیت با همزن مگنتی هستند چون این دستگاه مجهز به سیستم تنظیم کننده جداگانه دما و سرعت چرخش هستند.

شرکت علمینوگستر به صورت تخصصی در زمینۀ واردات و توزیع تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز مدیران آزمایشگاه توانسته اند دستگاه هات پلیت با همزن مغناطیسی را در لیست ابزارآلات آزمایشگاهی به مشتریان خود ارائه دهند.

قیمت هات پلیت دیجیتالی با همزن مغناطیسی

پیشرفت فناوری موجب شده تا تولید کنندگان دستگاه های هات پلیت، بتوانند این دستگاه را به صورت دیجیتالی ساخته و به بازار عرضه نمایند. طبیعتاً قیمت هات پلیت دیجیتالی با همزن مغناطیسی نسبت به مدل هات پلیت آنالوگ گران تر است. با استفاده از دستگاه هات پلیت، به راحتی می توان مایعات را تحت دمای مشخص گرم نمود و یا در طول مدت زمان مشخص، مواد اولیه را با یکدیگر ترکیب نمود.

جهت اطلاع از قیمت هات پلیت و قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی می توانید به سایت فروشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر به سهولت می توانید کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب همراه با گارانتی تهیه نمائید.

داشتن تنظیم کنندۀ مجزای دما و زمان، داشتن یک و یا چند جایگاه از موارد مهم و اساسی هستند که بر روی قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی تأثیرگذار می باشد.

برای تهیۀ کلیۀ دستگاه و ابزارآلات آژمایشگاهی می توانید به وب سایت رسمی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نموده و تجهیزات مورد نیاز مجموعه را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()