افرادی که مجهز به مراکز آزمایشگاهی هستند، نیازمند به خرید هات پلیت مگنت می باشند. البته این نوع دستگاه در مدل های مختلف نیز تهیه می شود. طراحی هات پلیت مگنت آزمایشگاهی در راستای گرم کردن و حرارت دادن ساخته شده است. همانطور که می دانید، جهت تهیۀ برخی از مواد آزمایشگاهی نیاز است که برخی از مواد اولیه مایع و جامد با یکدیگر مخلوط شوند و تحت دمای مشخص قرار گرفته شوند. خرید هات پلیت مگنت در لیست تجهیزات آزمایشگاهی ضرورت دارد چون قابلیت تولید حرارت آهسته به مایعات دارد.

شرکت علمینوگستر به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با نیاز مراکز آزمایشگاهی تخصصی و پیشرفته توانسته اند، خرید دستگاه هات پلیت مگنت را در مدل های مختلف برای مجموعه هایی که صاحب مراکز آزمایشگاهی هستند، فراهم نموده است.

خرید هات پلیت مگنت با همزن مغناطیسی

استقبال عموم کارفرمایان محیط آزمایشگاه از خرید هات پلیت مگنت با همزن مغناطیسی موجب شده تا راحت تر بتوانند مواد اولیه را با یکدیگر ترکیب نمایند. به طور کلی کاربرد این نوع هات پلیت مگنت، داشتن قابلیت مگنت مغناطیسی است و به سهولت می توان در مدت زمان کوتاهی مواد را با یکدیگر مخلوط نمود.

خرید هات پلیت مگنت در مدل های مختلف آنالوگ، دیجیتال، تک خانه و چند خانه صورت می گیرد. از مهمترین امکانات دستگاه های هات پلیت مگنت می توان به داشتن تایمر، تقسیم بندی آن به اجزای مختلف، داشتن سه سطح عنصر گرم کننده، تنظیم کنندۀ دما، داشتن صفحه نمایشگر دیجیتالی و ... اشاره نمود.

خرید هات پلیت مگنت دیجیتالی طرفداران بیشتری دارد چون کار کردن با آن برای افراد راحت تر است. فرد تسلط بیشتری نسبت به تنظیم درجۀ حرارت و مدت زمان همزن مغناطیسی خواهد داشت. لیست قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی در سایت قرار دارد.

جهت خرید اینترنتی هات پلیت مگنت می توانید از طریق شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر اقدام نمائید.

 

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()