با راه اندازی آزمایشگاه نیاز به تأمین لوازم آزمایشگاهی است که بتوان فعالیت خود را آغاز نمود. با گسترش فضای اینترنت، امکان خرید اینترنتی محصولات برای مشتریان فراهم شده است. خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی فرصت مناسبی جهت صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. امروزه بهترین روش جهت تهیۀ مواد و لوازم آزمایشگاهی، استفاده از خدمات فروش اینترنتی است. استفاده از خدمات خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی ، به سهولت می توانید دسترسی به کلیۀ محصولات عرضه شده توسط برندهای معتبر داشته باشید. علاوه بر آنکه شما می توانید از امکانات پیش روی خود به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از منابع معتبر در حوزۀ فروش اینترنتی مواد و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت خود را چندین سال است که آغاز نموده و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشند.

مزایای خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی

همانطور که می دانید استفاده از خدمات خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی به خریداران اجازۀ بررسی بیشتر و مقایسۀ برندهای مختلف را برای مدت زمان طولانی می دهد. به عبارتی افراد می توانند در هر موقعیت زمانی و مکانی، حتی شهرستان ها محصولات عرضه شده توسط فروشگاه ها را مورد بررسی قرار دهند.

البته با خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی، خریداران می توانند با قیمت ارزان تر از بازار، وسایل آزمایشگاهی مورد نیاز مجموعۀ خود را خریداری کنند. با توجه به اینکه انجام آزمایشات بدون داشتن شیشه آلات، مواد شیمیایی، دستگاه، محیط های کشت و ... وجود ندارد. جهت تأمین هر کدام از وسایل آزمایشگاه بدون نگرانی و صرف مدت زمان بیشتر برای جستجوی محصولات با کیفیت می توانید از امکانات خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی بهره مند گردید. ارائه چنین خدماتی در عصر دیجیتال و اینترنت، ضرورت دارد و به نوعی پیشرفت مجموعه را در پی خواهد داشت.

جهت خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید و سفارش خود را ثبت نموده و درب محل تحویل بگیرید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()