ماسک به عنوان یکی از وسایل بهداشتی به شمار می رود و جهت حفظ سلامتی افراد ساخته می شوند. فروش ماسک پزشکی در مدل های مختلف صورت می گیرد که ماسک سه لایه از جمله پرفروش ترین مدل های ماسک رایج در بازار به شمار می رود. معمولاً از ماسک سه لایه به عنوان ماسک پزشکی تنفسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع ماسک های پزشکی دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و از عبور ذرات معلق در هوا همچون گرد و خاک به داخل دهان و بینی جلوگیری می کند.

فروشگاه همتا یکی دیگر از مراکز تأمین کننده و عرضه کنندۀ ماسک های سه لایه در بسته بندی 50 تایی می باشد. بر حسب نیاز بازار توانسته اند امکان خرید اینترنتی ماسک پزشکی را با رنگبندی های سفید و ... برای عموم مشتریان فراهم نموده است.

اجزای تشکیل دهندۀ ماسک سه لایه

همانطور که از عنوان این نوع ماسک ها مشخص است، اجزای تشکیل شدۀ این نوع ماسک پزشکی از سه لایه است که دارای دو لایۀ خارجی از جنس اسپان باند و لایۀ میانی از جنس پارچه ملت بلون است. این نوع ماسک از جمله ماسک های سبک پزشکی محسوب می شود و جهت فعالیت های روتین درمانی جهت جلوگیری از انتقال ویروس و بیماری های عفونی از بیماران به کادر درمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

در حال حاضر امکان خرید  ماسک سه لایه در طرح و رنگبندی های مختلف برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. توجه داشته باشید که متناسب با فعالیت هایی که احتمال استشمام گرد و خاک زیاد و یا عوامل بیماری زا در پیرامون شما دیده می شود، می توانید از مزایای ماسک سه لایه پزشکی بهره مند گردید. به طور کلی قیمت ماسک پزشکی به مدل ، جنس و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد.

برای تهیۀ ماسک های پزشکی سه لایه می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نموده و متناسب با میزان مصرف، به صورت پک چندتایی تهیه نمائید.

 

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()