سی تی اسکن دندان از پرکاربردترین روش های رادیولوژی دندان محسوب می شود. هدف از انجام سی تی اسکن دندان ، تصویربرداری از قسمت های فک و صورت است چون دندانپزشک در حالت عادی نمی تواند از وضعیت سلامت دندان ها به طور کامل مطلع گردد. با پیشرفت تکنولوژی روش های متعددی در خصوص اجرای رادیولوژی دندان انجام می پذیرد که می توان به OPG ، سی تی اسکن دندان ، پری اپیکال و ... اشاره نمود. هر کدام از آنها را می توان جهت تصویربرداری از قسمت های مختلف دندان استفاده نمود.

برای انجام سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعه با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته به سهولت می توانند هر گونه تصویربرداری دندان را در مدت زمان کوتاه انجام داده و نتایج سی تی اسکن دندان را به صورت مکتوب و فایل دیجیتالی تهیه نموده و در اختیار مراجعین قرار دهند.

هنگام رادیولوژی سی تی اسکن دندان نیاز است که فرد در قسمت سر و گردن از وسایل فلزی، جواهرات، عینک و ... استفاده ننمایند چون ممکن است اختلال در نتایج سی تی اسکن دندان بوجود آورد. همچنین افرادی که دارای سمعک هستند نیاز است که بتوانند سمعک آن را خارج کنند.

سی تی اسکن دندان روش مناسبی برای تصویربرداری دندان است که می توان اختلالات بوجود آمده در ناحیۀ دهان و دندان را انجام داد. ارزیابی فک، سینوس، کانال های عصبی و حفره های بینی را می توان به واسطۀ سی تی اسکن دندان انجام داد. جراحی دندان، وضعیت درمان ایمپلنت، عصب کشی دندان، ارتودنسی دندان و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که با استفاده از رادیولوژی دندان، دندانپزشک می تواند مشکلات موجود در ناحیۀ دهان و دندان را تشخیص دهد.  

برای انجام رادیولوژی دندان و سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()