تا کنون هر یک از شما در طول زندگی خود به مطب دندانپزشکی مراجعه نموده اید و دندانپزشک به شما رادیولوژی دندان تجویز نموده اند. چرا که بسیاری از بیماری های مربوط به ناحیۀ دهان و دندان با چشم عادی قابل تشخیص نیست و تنها به واسطۀ نتایج رادیوگرافی دندان می توانند به زوایای پنهان میان دندان ها دید داشته باشند. در این صورت دندانپزشک می تواند مناسب ترین راهکار را جهت درمان بیماری فرد انجام دهد. به طور کلی تصویربرداری دندان برای ارزیابی وضعیت سلامت دندان ها صورت می گیرد.

توسط مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، به راحتی می توانید پیشرفته ترین روش های تصویربرداری دندان از جمله عکس برداری OPG، بایت وینگ، پری اپیکال و ... را انجام دهید.

رادیولوژی دندان نقش مهمی در روش های درمانی که دندانپزشک انتخاب می کند، تأثیرگذار می باشد. با استفاده رادیوگرافی دندان می توان تصاویری از بافت نرم و سخت دندان ها، استخوان، دهان و دندان تهیه نمود. دندانپزشک با ملاحظۀ تصاویر، به سهولت می تواند با مشکلات مربوط به دهان و دندان تشخیص دهد و مناسب ترین روش درمان را انتخاب نمایند.

هزینۀ رادیولوژی دندان به روش تصویربرداری بستگی دارد و عمدتاً قیمت هر کدام از انواع رادیولوژی دندان تحت نظارت صنف دندانپزشکان تعیین می گردد.

دندانپزشک با مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان به سهولت می تواند مشکلات بوجود آمده در ناحیۀ دهان و دندان ها را تشخیص داده و سپس با استفاده از ابزارآلات مناسب، اقدام به درمان بیماری های شخص می نماید. با استفاده از نتایج رادیولوژی دندان می توان به مشکلات آبسه دندان، شکستگی های موجود در ناحیۀ فک و صورت، پیگیری مراحل درمان ارتودنسی، ایمپلنت، وضعیت دندان پس از انجام جراحی دندان و ... پی برد.

جهت انجام هر گونه رادیولوژی دندان و سی بی سی تی دندان با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نوبت رزرو نمائید و سپس بدون دردسر در زمان مقرر برای تصویربرداری به محل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()