آنژیوگرافی از مهمترین تست هایی است که جهت مشکلات قلبی و عروقی بر روی بیماران صورت می گیرد. به طور کلی  اکوی قلب طی فرآیند خاصی انجام می گیرد و نیازمند به رعایت یک سری نکات مهم است که در این پست قصد داریم به برخی از آنها بپردازیم. جهت انجام آنژیوگرافی از امواج صدا با فرکانس بالا جهت تصویربرداری از عملکرد عروق و دریچه های قلبی انجام می گیرد. متأسفانه عوامل متعددی وجود دارد که فرد احساس درد در ناحیۀ قفسه سینه خود احساس می کند و در نتیجۀ آن به پزشک معالجه می کند. به همین دلیل متخصص به بیمار انجام اکوی قلب را تجویز می کند تا با مشاهدۀ نتایج آنژیوگرافی و اکوی قلب، راحت تر بتواند نوع بیماری شخص را تشخیص داده و بهترین روش درمانی را برای فرد انجام دهد.

اگر نیازمند به تست آنژیوگرافی قلب، تست ورزش و دیگر آزمایشات تشخیصی در حوزۀ بیماری قلب و عروق می باشید، می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با تأمین دستگاه های پیشرفته، همواره آمادۀ خدمات رسانی به مراجعین محترم در منطقه می باشند.

مزایای انجام تست اکوی قلب

به طور کلی پزشک نسبت به اعضای داخلی بدن تسلط نداشته و نمی تواند تشخیص نوع بیماری و اختلالاتی که برای فرد بوجود آمده را تشخیص دهد. در همین راستا محققین توانسته اند با تهیۀ تست های تشخیصی همچون  آنژیوگرافی بتوانند علم پزشکی را توسعه ببخشند و امکان تشخیص و درمان بیماری را نسبت به گذشته تسهیل نمایند. با انجام اکوی قلب می توان نحوۀ حرکت و جابجایی قلب، قدرت پمپاژ قلب، وضعیت باز و بسته شده دریچه های قلب، وجود تومور، رشد توده های عفونی در ناحیۀ عروق قلبی و مواردی از این قبیل را تشخیص داد.

بدیهی است راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی با هدف ارائه پیشرفته ترین خدمات پزشکی در حوزۀ بیماری های قلبی صورت گرفته است.

 

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()