قرص لاغری الفا اسلیم همانطور که از نامش پیداست، جهت مصارف کاهش وزن و کنترل اشتها مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر به دنبال روشی مؤثر برای کاهش وزن هستید، می توانید اقدام به خرید قرص لاغری آلفا اسلیم نمائید. چرا که این نوع قرص لاغری متشکل از عناصری صد در صد گیاهی است که محصول کشور آمریکا می باشد. مصرف قرص لاغری الفا اسلیم به طرز معجزه آسایی شرایط را برای چربی سوزی مهیا می سازد و با مصرف این نوع قرص تحت نظر پزشک تغذیه می تواند عاملی مؤثر برای کاهش وزن به شمار آید.

فروشگاه پژوا دارو یکی دیگر از مراکز معتبر در حوزۀ پخش محصولات لاغری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است ولی قادر به پاسخگویی سفارشات در سراسر کشور می باشند.

ترکیبات اصلی قرص لاغری الفا اسلیم

ترکیبات عمدۀ قرص لاغری الفا اسلیم عبارتند از قهوه سبز، کافئین، تمشک، عصاره برگ زیتون، تخم کتان، ویدانگا، گارسینیا، عصاره ریشه فورسکوهلی و ... می باشند. برخی از عناصر عاملی مؤثر برای چربی سوزی و افزایش انرژی فرد خواهد داشت. این در حالی است که برخی از مواد تشکیل دهندۀ قرص لاغری الفا اسلیم عاملی مؤثر برای کاهش و کنترل اشتها به شمار می رود. بدین ترتیب می توانند به بهبود متابولیسم بدن کمک کنند تا شرایط برای از بین بردن چربی اضافی مهیا شود.

جهت اطلاع از قیمت فروش قرص لاغری جی سی و قرص لاغری الفا اسلیم می توانید نگاهی به محصولات لاغری فروشگاه اینترنتی پژوا دارو بیاندازید. این مجموعه قادر به عرضۀ محصولات فروشگاه به صورت غیر حضوری و کاملاً تضمین شده می باشد.

ترکیب عنصر فلفل سیاه کاذب یا همان ویدانگا امکان چربی سوزی بدن را به طرز غیر بارور کردنی افزایش می دهد و فرد در ناحیۀ شکم و پهلو احساس گرما می کند و به نوعی متابولیسم چربی سوزی بدن با انجام فعالیت روزمره و یا ورزش کردن فعال می شود.

فروشگاه پژوا دارو 

 شماره تماس : 09226325105

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()