در کنار انجام فعالیت های روزمره و رعایت رژیم غذایی معمولی، مصرف قرص لاغری جی سی می تواند به عنوان مکمل کاهش وزن مورد استفاده قرار گرفته شود. جهت تولید قرص لاغری جی سی از عصاره میوه و برگ درختان آسیای شرقی و دیگر مناطق استفاده شده است و بدین وسیله توانسته اند شرایط را برای کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی در بدن فراهم آورند. فروشگاه پژوا دارو به منظور معرفی محصولات فروشگاه خود، این میکرو مقاله را تهیه نموده است تا بدین وسیله بتوانند سطح آگاهی شما را نسبت به این محصول لاغری افزایش دهند.

مادۀ مؤثر در قرص لاغری جی سی

همانطور که از ابتدا به طور غیر مستقیم بدان اشاره نمودیم، جهت تولید قرص لاغری جی سی از عصاره های گیاهی استفاده شده است که حاوی حجم زیادی اسید هیدروکسی سیتریک HCA است که از عوامل مؤثر برای کاهش وزن شناخته می شود. در واقع نحوۀ عملکرد اسید هیدروکسی سیتریک در فرآیند کاهش وزن، مهار نمودن آنزیمی به نام سیترات لیاز است و به نوعی در تبدیل کربوهیدرات تداخل ایجاد می کند و بدین وسیله مانع از جذب مواد غذایی به عنوان توده های چربی می شود.

 محققین به این مسئله پی برده اند که عامل اسید هیدروکسی سیتریک موجود در قرص لاغری جی سی با ایجاد اختلال در عملکرد آنزیم های درگیر در متابولیسم کربوهیدارت بدن همچون آلفا آمیلاز لوزالمعده و آلفا گلوکوزیداز روده، می توانند ناخودآگاه تأثیر مستقیم بر روی کاهش اشتها و وزن فرد بوجود آورند. علاوه بر آنکه داشتن گارسینیا کامبوجیا، قهوه سبز و Green Carvil اشتها فرد کاهش پیدا می کند و در عوض فرآیند چربی سوزی بدن نسبت به حالت معمولی افزایش پیدا می کند. در واقع فرد حین انجام فعالیت های روتین و روزمره با مصرف قرص لاغری جی سی می تواند حجم بیشتری چربی سوزی را انجام دهد. جهت سفارش اینترنتی خرید قرص لاغری آلفا اسلیم و قرص لاغری جی سی اورجینال می توانید به سایت پژوا دارو مراجعه نمائید.

فروشگاه پژوا دارو 

 شماره تماس : 09226325105

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
8 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2974
نمایش همه
علاقه مندی ها ()