ماسک پزشکی از مهمترین و ماسک های موجود در بازار است که از سه لایه تشکیل شده است و راه های تنفسی در برابر نفوذ ذرات معلق در هوا همچون گرد و غبار، بزاق دهانی و انتقال مایعات از بیماران عفونی به کادر درمان جلوگیری می کند. فروش ماسک پزشکی با عنوان ماسک سه لایه در رنگبندی و طرح های متنوع صورت می پذیرد. در حال حاضر ماسک سه لایه از جمله رایج ترین ماسلک های موجود در بازار است چون از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد و امکان استفاده از آن برای افراد بسیار راحت می باشد.

فروشگاه همتا از جمله مراکز معتبر در حوزۀ فروش ماسک های پزشکی در تهران فعالیت می کنند و توانسته اند بر حسب نیاز بازار در بسته بندی چندتایی، امکان خرید ماسک جراحی استاندارد یا همان ماسک سه لایه را برای عموم افراد و صاحبان مشاغل فراهم نموده است.

جهت تولید ماسک سه لایۀ پزشکی از دو لایه پارچه اسپان باند و یک لایه پارچه ملت بلون استفاده می شود که دارای یک سری ویژگی خاص و منحصربفرد می باشند. پارچه ملت بلون به دلیل نوع ساختاری که دارد، همچون فیلتر عمل می کند. از دیگر ویژگی های این نوع پارچه می توان به انعطاف پذیری بالای آن، عدم نفوذپذیری ذرات ریز معلق در هوا اشاره نمود. در واقع همین لایۀ نازک پارچه ملت بلون و اسپان باند در برابر عوامل میکروبی و ویروسی همچون یک سد عمل کند و مانع از بیماری افراد گردد.

فروش ماسک سه لایه در مدل های دو بعدی و سه بعدی در سطح بازار صورت می گیرد. بدین ترتیب افرادی که قصد تهیۀ ماسک سه لایه دارند، می توانند بر حسب نیاز، ماسکی مناسب و با قیمت ارزان در تعداد بالا از طریق فروشگاه اینترنتی همتا به صورت غیر حضوری خریداری کنند.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()