سی تی اسکن دندان از رایح ترین روش های تصویربرداری ناحیۀ داخلی و خارجی دهان به شمار می رود که البته با استفاده از دستگاه های مختلف اجرای سی تی اسکن دندان صورت می گیرد. به طور کلی سی تی اسکن دندان به منظور چکاپ سالانه دندانپزشکی ضرورت دارد چون وضعیت دندان ها و ریشه را که متشکل از بافت نرم و سخت است را نمایان می کند. همانطور که می دانید بسیاری از مشکلات دندانی را نمی توان به راحتی و با چشم ملاحظه نمود و به آنها پی برد. از این رو، بهره گیری از اشعۀ ایکس برای فرآیند تصویربرداری دندان، توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ خدمات دندانپزشکی بوجود آورد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از جمله مجموعه های معتبر و شناخته شده در حوزۀ ارائه خدمات سی تی اسکن دندان در حال فعالیت می باشد و توانسته اند سطح فعالیت مجموعۀ خود را گسترش بخشیده و امکان رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی را به مراجعین ارائه دهید.

معرفی روش های مختلف رادیولوژی دندان

اجرای سی تی اسکن دندان داخل دهانی با عناوین رادیولوژی بایت وینگ، رادیولوژی پری اپیکال و رادیولوژی اکلوزال صورت می پذیرد. این در حالی است که جهت سی تی اسکن دندان خارج دهانی از روش های رادیوگرافی OPG، سفالومتری و CBCT بهره گرفته می شود. نتایج هر کدام از روش های رادیولوژی می تواند اطلاعات متفاوتی نسبت نواحی عکسبرداری در اختیار دندانپزشک قرار دهد. امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته رادیولوژی دندان می توان، بسیاری از مشکلات دندانی را تشخیص داده و سپس دندانپزشک روش مناسبی را جهت درمان بیماری فرد استفاده می کند.

هزینۀ خدمات سی بی سی تی دندان و سی تی اسکن دندان بر اساس تعرفه های مشخص از سوی اتحادیۀ دندانپزشکان تعیین می گردد. برای رزرو نوبت رادیولوژی دندان می توانید با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ پاسخگویی به پرسش های شما مراجعین محترم می باشد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()