در این مقاله قصد داریم به طور مختصر به مبحث رادیولوژی دندان بپردازیم و اینکه چه اهمیتی در امور دندانپزشکی دارد. متخصصین دندانپزشکی به شکل فزاینده ای توانسته اند در حوزۀ طراحی دستگاه های رادیوگرافی دیجیتالی دندانپزشکی پیشرفت نموده اند و توانسته اند گام های مؤثری در راستای امور تشخیصی و معالجۀ دندان بردارند. در حال حاضر روش های متعددی جهت اجرای رادیولوژی دندان  پیش روی انتخاب دندانپزشکان قرار گرفته می شود. بدین ترتیب بتوانند مسیر را برای شناخت و درمان بیماری های دهان، دندان، فک و صورت هموار سازند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از جمله مراکز مطرح در عرصۀ خدمات رادیوگرافی دیجیتالی فعالیت دارد و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دندان می باشند. این مجموعه با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده، قادر به اجرای کلیۀ روش های تصویربرداری دندان هستند و می توانند پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان در منطقۀ تهران باشند.

همانطور که گفته شد، طراحی دستگاه های رادیولوژی دندان به نحوی است که امکان تصویربرداری مستقیم، غیر مستقیم و یا نیمه غیر مستقیم فراهم می آورد. پایۀ اصلی فرآیند رادیولوژی دندان با استفاده از اشعۀ ایکس می باشد که با استفاده از دستگاه های مختلف، امکان تصویربرداری دو بعدی و یا سه بعدی را برای اپراتور مراکز رادیولوژی دندان فراهم می آورد.

رادیولوژی دندان در دو دسته بندی اصلی داخل دهانی و یا خارج دهانی صورت می گیرد که عمدتاً اشعۀ ایکس داخلی از روش های متداول رادیولوژی دندان به شمار می رود. به طور کلی هدف از تهیۀ نتایج رادیوگرافی دندان تشخیص پوسیدگی های دندان، وضعیت رشد دندان ها، نحوۀ قرارگیری اعصاب و ریشه های دندان، بررسی ناحیۀ فک و صورت از نظر وجود توده و غده، پیگیری وضعیت درمان برخی از خدمات دندانپزشکی و ... می باشد. خدمات سی تی اسکن دندان توسط این مجموعه معتبر ارائه می شود. 

بنابراین راه اندازی مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با هدف نیاز بیماران، مدرن ترین تجهیزات رادیوگرافی دندانپزشکی را تأمین نموده و در اختیار مراجعین محترم قرار داده است.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()