قرص لاغری الفا اسلیم از جمله قرص های قوی است که جهت چربی سوزی و کاهش وزن مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع قرص، عاملی مؤثر برای تسریع بخشیدن به فرآیند چربی سوزی می باشد چون باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود. قرص لاغری الفا اسلیم دارای ترکیباتی از جمله کافئین، عصاره گیاه گارسینیا، عصاره گیاهی، گزانتین، ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب، عصاره قهوه سبز و ... می باشد. فروش  قرص لاغری آلفا اسلیم  به صورت کپسول هایی با واحد 250 میلی گرم می باشد که می توانید به واسطۀ فروشگاه پژوا دارو با قیمت مناسب به صورت اورجینال تهیه نمائید.

همه چیز دربارۀ قرص لاغری الفا اسلیم

قرص لاغری الفا اسلیم محصول کشور ایالات متحده آمریکا است که مجوزهای لازم را دریافت نموده و تا کنون توانسته رضایت مندی خیلی از مصرف کنندگان را جلب نماید. هدف کلی از فرمولاسیون قرص لاغری الفا اسلیم، مکانیسم کنترل اشتها و نهایتاً کاهش مصرف روزانه می باشد، ضمن آنکه فرآیند چربی سوزی در بدن را تسریع می بخشد. فرد حین انجام فعالیت های روزانه نیز می تواند کاهش وزن داشته باشد و به نوعی وزن خود را ثابت نگه دارید.

جهت اطلاع از قیمت فروش قرص لاغری بلک اسلیم و قرص لاغری الفا اسلیم می توانید به سایت فروشگاه پژوا دارو مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با امکاناتی که در اختیار دارند، به صورت تخصصی در حوزۀ فروش داروهای گیاهی لاغری و چاقی فعالیت دارد و می توانند نیاز شما را در این زمینه برآورده سازند. خرید قرص لاغری الفا اسلیم به صورت 50 عدد کپسول حاوی 250 میلی گرم می باشد که مطابق با دستورالعمل مندرج بر روی بسته بندی باید مصرف گردد. در حال حاضر افرادی که در صدد برای کاهش وزن اصولی هستند، می توانند در کنار رعایت رژیم غذایی و داشتن فعالیت های ورزشی به وزن ایده آل خود دست پیدا کنند.

فروشگاه پژوا دارو 

 شماره تماس : 09226325105

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()