دوش و چشم شوی اضطراری از جمله تجهیزات ایمنی است که در محیط های آزمایشگاهی و مشاغلی که با مواد شیمیایی در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع  قیمت دوش و چشم شوی اضطراری به مدل و سطح کیفیت آن بستگی دارد. یک سری نکات مهم در خصوص انتخاب و خرید دوش و چشم شوی اضطراری وجود دارد و بدین وسیله صاحبان مشاغل متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، این نوع تجهیزات را تهیه می کنند.

قیمت دوش و چشم شوی اضطراری بر مبنای مدل و برند آن تعیین می گردد. البته تکنولوژی و نحوۀ ساخت دوش و چشم شوی ارتباط مستقیم با قیمت آن خواهد داشت. با توجه به اینکه تجهیزات ایمنی با سلامت افراد در ارتباط می باشد، انتخاب و خرید چنین تجهیزاتی، قیمت به عنوان ملاک دوم در نظر گرفته می شود. جهت آگاهی از آخرین قیمت دوش و چشم شوی اضطراری گالوانیزه می توانید نگاهی به محصولات مجموعۀ علمینوگستر داشته باشید.

قیمت انواع دوش و چشم شوی اضطراری

شرکت علمینوگستر به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی در حال فعالیت می باشد و توانسته اند سهم بزرگی در زمینۀ تجهیزات آزمایشگاهی داشته باشند. اکثر مواد شیمیایی منجمله حلال های شیمیایی و محرک باعث آسیب دیدگی شدید اعضای بدن می شود چون عامل خورندگی دارند و می تواند منجربه سوختگی و تحلیل بافت بدن گردد. بنابراین خرید دوش و چشم شوی اضطراری در مسافت کوتاهی از محل حادثه، می تواند به شما کمک کند تا از صدمات این اتفاق بکاهید.

برای اطلاع از قیمت دوش و چشم شوی گالوانیزه می توانید با شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس بگیرید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لوازم ایمنی آزمایشگاهی فعالیت دارد می توانند نیاز شما را برآورده سازند.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()