سمپلر به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد در محیط آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در ادامۀ این مقاله به معرفی انواع سمپلر آزمایشگاهی می پردازیم و اینکه چه نوع کاربری در امور آزمایشگاهی دارد. کاربرد سمپلر برای حجم برداری از نمونه های مایع و انتقال آنها به ظروف مختلف صورت می گیرد. سمپلرهای آزمایشگاهی در مدل های مختلفی ساخته می شوند تا بدین وسیله بتوانند راندمان کاری پرسنل را بهبود ببخشند. نکتۀ مهم و اساسی که در کاربرد سمپلر مطرح می شود، دقت در اندازه گیری آنها می باشد. افرادی که قصد تجهیز مراکز آزمایشگاهی را دارند، می توانند  انواع سمپلر آزمایشگاهی را از طریق شرکت علمینوگستر با قیمت ارزان و برندهای معروف خارجی تهیه نمایند.

قیمت انواع سمپلر آزمایشگاهی

انواع سمپلر آزمایشگاهی در دو دسته بندی اصلی ثابت و متغیر با برندهای مختلف ساخته می شوند. هر کدام از آنها به منظور یک کار مشابه ساخته شده اند ولی تفاوت جزئی در عملکرد آنها وجود دارد. به طور کلی کاربرد اصلی انواع سمپلر حجم ثابت آزمایشگاهی برای اندازه گیری و جابجایی مواد اولیۀ آزمایشگاهی، خون، سرم، پلاسما و ... می باشد. به عنوان مثال استفاده از سمپلر حجم ثابت 100 میکرولیتری دارای قابلیت حجم برداری از مایعات به میزان واحد 50 میکلرولیتر می باشد. برای اطلاع از قیمت دوش و چشم شوی اضطراری به سایت مراجعه فرمایید. 

جهت خرید انواع سمپلر آزمایشگاهی می توانید به مراکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی به دلیل نوع کسب و کاری که دارند، انواع سمپلر آزمایشگاهی را به صورت تک کاناله و یا چند کاناله با برندهای معروف عرضه می کنند. هر کدام از آنها برای مجموعه های آزمایشگاهی لازم و ضروری است چون در موقعیت های مختلف، ممکن است نیاز به استفاده از سمپلر با واحد حجم برداری متغیر باشد. از طریق شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به سهولت می توانید انواع سمپلر آزمایشگاهی دیسپنسرها را با قیمت مناسب و برندهای شناخته شده خریداری نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()