دوش و چشم شوی گالوانیزه از جمله پرفروش ترین انواع دوش و چشم شوی اضطراری به شمار می رود. دوش و چشم شوی از مهمترین وسایلی است که جهت جلوگیری از صدمات ناشی از مواد شیمیایی به چشم و دیگر اعضای بدن وارد می شود. از مشخصه های ظاهری دوش و چشم شوی گالوانیزه می توان به داشتن اهرم متصل به زنجیر دستی و یا پدال پایی اشاره نمود. این وسیله به جریان آب سرد با حرارت تقریبی 8 الی 20 درجه سانتی گراد متصل می شود. نکات متعددی در خصوص خرید دوش و چشم شوی گالوانیزه وجود دارد که شرکت علمینوگستر در ادامۀ مقاله بیشتر به جزئیات این مبحث می پردازد.

خرید دوش و چشم شوی اضطراری گالوانیزه

دوش و چشم شوی گالوانیزه در حالت های مختلفی بر روی زمین و دیوار نصب می شود. بنابراین متناسب با موقعیت های مختلف و فضایی که در محیط های مختلف وجود دارد، می توان مناسب ترین چشم شوی گالوانیزه را تهیه نمود. علت خرید و نصب دوش و چشم شوی گالوانیزه، مقاومت بالای آن در برابر مواد خورنده و اکسیداسیون می باشد. در واقع از فولاد ضد زنگ با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته می شود. خرید انواع سمپلر آزمایشگاهی را باید در نوع مناسب انجام دهید. 

بنابراین مشاغلی که با مواد شیمیایی مختلف سر و کار دارند، نیاز به تجهیز مجموعه با با دوش و چشم شوی گالوانیزه دارند. با توجه به اینکه کار با مواد شیمیایی می تواند بسیار خطرناک باشد. برخورد مواد شیمیایی با چشم و دیگر اعضای بدن می تواند صدمات جبران ناپذیری برای افراد به دنبال داشته باشد. بنابراین متناسب با موقعیت های مختلف که پرسنل با مواد شیمیایی خطرناکی در ارتباط هستند، اقدام به نصب دوش و چشم شوی گالوانیزه می نمایند. به عبارتی فاصلۀ استاندارد بین 15 الی 30 متر از محل کار کارکنان آزمایشگاه باید قرار گیرد. در واقع فاصلۀ زیادی برای رقیق سازی و شستشوی مواد شیمیایی از روی بدن وجود نداشته باشد.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()