فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی راهکار مناسبی برای تأمین تجهیزات مراکز آزمایشگاهی به شمار می رود. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو از جمله مراکز تخصصی فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی در تهران فعالیت می کند. شیشه آلات آزمایشگاهی از مهمترین تجهیزاتی است که هر محیط آزمایشگاهی باید به آن تجهیز باشد. نوع شیشه آلاتی که در مراکز آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارای یک سری ویژگی های خاص از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت بالا و مواد اسیدی داشته باشد. به همین دلیل اکثر مواد شیمایی اسیدی درون بطری های شیشه ای بسته بندی و عرضه می شوند. در حال حاضر به راحتی می توانید با مراجعه به سایت فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی ، دسترسی جامعی به کلیۀ لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی داشته باشید.

جهت ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی از مواد اولیه متفاوت استفاده می شود که می توان به بروسیلیکات، کوارتز، اکتینیک، سودا لایم، سیلیکونیزه و ... اشاره نمود. امروزه ظروف آزمایشگاهی از جنس پلاستیک ساخته می شوند ولی به دلیل مقاومت پایینی که در برابر اکثر مواد شیمیایی دارند، به همین دلیل کاربرد ظروف شیشه ای بیشتر در محیط های آزمایشگاهی ملاحظه می شود. امروزه خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی بسیار پر رونق است.

فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی با قیمت ارزان

شفافیت شیشه، داشتن استحکام در برابر حرارت بالا و بی تأثیر بودن شیشه در برابر مواد خورنده از مهمترین ویژگی های شیشه آلات آزمایشگاهی به شمار می رود. با مراجعه به مراکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی می توانید با مقایسۀ محصولات، انواع ظروف شیشه ای مورد نیاز آزمایشگاه را با قیمت مناسب تهیه نمائید. بشر، بورت، ارلن، پیپت، قیف شیشه ای، انواع بالن، بالن حجمی، بالن ژوژه، استوانه مدرج، لوله آزمایشگاهی، دسیکاتور و ... برخی از انواع شیشه آلاتی است که در مراکز آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به تنوع ظروف شیشه ای، استفاده از خدمات فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی مجموعۀ علمینو، می توانید راحت تر از میان محصولات، تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه را تهیه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()