اگر قصد راه اندازی مرکز آزمایشگاه تشخیص طبی را دارید، می توانید به مراکز بورس فروش لوازم آزمایشگاهی مراجعه نموده و کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی را با قیمت مناسب تهیه نمائید. آزمایشگاه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می توان به بخش های میکروب شناسی، هورمون، هماتولوژی، ژنتیک، پاتولوژی، بیوشیمی و ... اشاره نمود. در نتیجه نیاز به استفاده از تجهیزات و لوازمی با متریال متفاوت می باشند که در ادامۀ مقاله به معرفی آن می پردازیم.

با مراجعه به مرکز بورس فروش لوازم آزمایشگاهی همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو می توانید به راحتی تجهیزات آزمایشگاهی متعددی را همچون میکروسکوپ، انواع سمپلر آزمایشگاهی، لوله های آزمایش، جالوله ای، شیشه ساعت، بوته چینی، شیشه آلات، بشر و مزور، ترموتر، بورت، ترازوی آزمایشگاهی، قیف آزمایشگاهی، انواع پی ست، انبر، برس شست و شوی لوله های آزمایشگاهی، سیفتی باکس، انکوباتور آزمایشگاهی، سانتریفیوژ، دستگاه اتوکلاو، چراغ بونزن، مثلث نسوز و سه پایه، اسپاتول، دیسکاتور، بن ماری و ... را با برندهای معتبر تهیه نمائید.

بورس فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران

مرکز بورس فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران، مکان مناسبی برای تهیۀ تجهیزات آزمایشگاهی است. بدین ترتیب برای تجهیز نمودن محیط های آزمایشگاهی، انواع لوازم آزمایشگاهی با متریال پلاستیکی، شیشه، فلز، سرامیک و ... را با برندهای معروف خارجی تهیه نمائید. در صورت استفاده از چنین مراکزی، شما راحت تر می توانید آزمایشگاه را به امکانات پیشرفته تجهیز نمائید. به طور کلی انتخاب نوع لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی تأثیر مستقیم بر روی راندمان کاری پرسنل و همچنین دقت و سرعت جوابدهی خواهد داشت.

نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارد و افراد متخصص و اهل فن که در حوزۀ آزمایشگاه فعالیت دارند، می توانند به طور مستقیم از طریق مراکز بورس فروش لوازم آزمایشگاهی، کلیۀ تجهیزات مورد نیاز مجموعۀ آزمایشگاه تشخیص طبی، پاتولوژی و ... را تهیه نمایند. جهت هماهنگی برای خرید انواع لوازم آزمایشگاهی می توانید با کارشناسان فروش علمینو تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()